Είναι ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια της χρονιάς. Είναι η επιστροφή(;) της BioWare, είναι το wanna be 3rd person Destiny. Τι όμως από όλα αυτά έχει καταφέρει; Παίξαμε το demo του παιχνιδιού και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις.
Για μια ακόμη φορά η EA χρησιμοποιεί τη Frostbite σε παιχνίδι που δεν είναι πρώτου προσώπου. Με συνέπεια τα αποτελέσματα να είναι μεν εντυπωσιακά σε δυνατά σύστημα με αρκετά όμως τεχνικά προβλήματα. Αλλά επίσης να μην είναι καλά optimized σε μικρότερα συστήματα. Σε ένα παιχνίδι που ο σκοπός του είναι να δημιουργήσει μια υπηρεσία επιβάλλεται το καλό optimization.
Ας αφήσουμε όμως στην άκρη το τεχνικό κομμάτι. Θα το κρίνουμε καλύτερα με τη κυκλοφορία του τίτλου.
Ξεκινώντας το demo και μετά από μια γρήγορη βόλτα στα (περίπλοκα) μενού παίρνουμε τον χειρισμό του χαρακτήρα μας στο λόμπι. Σε αυτό το σημείο η οπτική είναι πρώτου προσώπου και μπορώ να πω αρκετά βαριά. Θα χρειαστεί σίγουρα κάποια βελτίωση. Το κυρίως παιχνίδι όμως είναι ο χειρισμός με το javelin. Σε ένα περιβάλλον που θυμίζει έντονα τη Pandora του Avatar. Ο χειρισμός του χαρακτήρα μας είναι απλά απολαυστικός. Ο χάρτης του παιχνιδιού εξαπλώνεται μπροστά μας προς όλες τις κατευθύνσεις. Με τεράστιο ύψος και βάθος. Οι εχθροί αν και σε ένα τόσο μικρό κομμάτι του παιχνιδιού ήταν κάτι παραπάνω πάνω από ικανοποιητικοί σε ποικιλία. Όπως επίσης ποικιλία υπάρχει στον τρόπο προσέγγισης της κάθε μάχης. Εκεί που έχω κάποια ένσταση είναι το shooting κομμάτι. Ενώ οι μηχανισμοί δουλεύουν σωστά, η αίσθηση που έχεις όταν πετυχαίνεις κάποιον εχθρό δεν είναι καλή.
Μετά από περίπου 6 ώρες ενασχόλησης με τον τίτλο, εξακολουθώ να μην μπορώ να πω εάν ο αντίπαλος του Destiny από την BioWare είναι καλός ή όχι. Ο κόσμος που απευθύνεται είναι απαιτητικός και θα είναι ένα μεγάλο στοίχημα για την EA αν θα καταφέρει να τον τραβήξει στο στρατόπεδο της.
Ο τίτλος κυκλοφορεί στις 22 Φεβρουαρίου.