Η Firaxis Games, η γνωστή ομάδα ανάπτυξης πίσω από παιχνίδια όπως τα XCOM και Civilization 6, είναι η επόμενη εταιρεία η οποία ανακοίνωσε απολύσεις για περίπου 30 προγραμματιστές.
Οι περικοπές αναφέρθηκαν από την Axios και αποδίδονται σε μια δράση αναδιοργάνωσης με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας και στρατηγική κατανομή των ταλέντων από την εκδότρια εταιρεία του στούντιο, 2K Games. Αυτό το γεγονός σηματοδοτεί το δεύτερο γύρο απολύσεων για την 2K Games φέτος, μετά τις περικοπές θέσεων εργασίας στην Private Division, την εκδοτική εταιρεία που είναι υπεύθυνη για παιχνίδια όπως τα OlliOlli World και Kerbal Space Program.
Η Take-Two, η μητρική εταιρεία της 2K Games, ανέφερε ότι αυτές οι απολύσεις ήταν από τα αναγκαία μέτρα για να τεθεί η εταιρεία σε μια θέση συνεχούς επιτυχίας. Η απόφαση για μείωση των δαπανών και του προσωπικού αναφέρθηκε αρχικά κατά την τρίτη τρίμηνη οικονομική έκθεση της Take-Two το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία αντιμετώπισε προβλήματα με αρκετά παιχνίδια που δεν είχαν την αναμενόμενη απόδοση, συμπεριλαμβανομένων των Marvel’s Midnight Suns, PGA Tour 2K23 και New Tales of the Borderlands.
Οι απολύσεις στη Firaxis Games ακολουθούν την αποχώρηση του Jake Solomon, του σκηνοθέτη των Marvel’s Midnight Suns και XCOM, από το στούντιο τον Φεβρουάριο. Ωστόσο, η Firaxis είχε ξεκινήσει την ανάπτυξη του επόμενου μέρους της δημοφιλούς σειράς Civilization υπό την καθοδήγηση του Ed Beach, του σχεδιαστή του Civilization 6.
Αυτή η πρόσφατη σειρά απολύσεων στη Firaxis Games και στην ευρύτερη βιομηχανία των παιχνιδιών αντικατοπτρίζει μια επαναλαμβανόμενη τάση. Πολλές εταιρείες, όπως η Unity, η Microsoft, η Riot Games, η EA, η Twitch, η Meta, η CD Projekt, η Sega και η Ubisoft, ανακοίνωσαν απολύσεις του προσωπικού τους τους τελευταίους μήνες, σηματοδοτώντας μια περίοδο ταραχών στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών.