Home NewsGaming News Επιτέλους σημάδια κινητικότητας για το υπό ανάπτυξη νέο Bioshock (4)

Επιτέλους σημάδια κινητικότητας για το υπό ανάπτυξη νέο Bioshock (4)

Γράφει ο/η Σπύρος Κασταμονίτης

Η νεοσύστατη Cloud Chamber, ομάδα ανάπτυξης της 2K, έχει αναλάβει το δύσκολο έργο ώστε να φέρει στη ζωή το επόμενο κεφάλαιο του ‘Bioshock’ – έπειτα από μια σιγή ιχθύος για αρκετό χρονικό διάστημα, με το πρότζεκτ να μη δείχνει πολλά ενθαρρυντικά σημάδια ζωής, φαίνεται να επιταχύνει τις προσπάθειες της να ολοκληρώσει το όραμα της.

Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία, είναι φανερό ότι εντατικοποιεί τις ενέργειες της μέσα από αγγελία εργασίας που δημοσίευσε ο senior cinematic designer, Jeff Spoonhower, ενημερώνοντας τους ενδιαφερόμενους μέσω του προφίλ που διατηρεί στο LinkedIn ότι η ομάδα του BioShock μεγαλώνει και αναζητά προσωπικό προσλαμβάνοντας game developers σε δύο τοποθεσίες: στο Νοβάτο της Καλιφόρνια και στο Μόντρεαλ του Κεμπέκ στον Καναδά, ενώ ο ίδιος δηλώνει ιδιαίτερα ενθουσιασμένος για το πρότζεκτ.

Υπάρχουν αυτή τη στιγμή 29+ ανοιχτές θέσεις σε διάφορους κύριους τομείς όπως Animation, Art, Core Tech, Game Design/Scripting, Producing/Management και γραφής σεναρίου, τονίζοντας μάλιστα πως το στούντιο είναι φιλικό και προς την εξ-αποστάσεως εργασία, προσφέροντας περισσότερες ανέσεις και ευκαιρίες για τους υποψήφιους που επιθυμούν να γίνουν μέρος της δημιουργίας του παιχνιδιού.

Κάντε κλικ στο ακόλουθο σύνδεσμο, εδώ, για να δείτε αναλυτικά τις διαθέσιμες θέσεις, και γιατί όχι, εάν έχετε τα απαιτούμενα προσόντα, όπως και τον δημιουργικό ζήλο να απαντήσετε στο κάλεσμα της ομάδας ανάπτυξης.

Το τέταρτο κατά σειρά παιχνίδι BioShock ανακοινώθηκε το 2019 , ενώ φέτος το franchise σβήνει κεράκια συμπληρώνοντας τα δέκα χρόνια που πέρασαν απ’ το τελευταίο DLC του ‘BioShock Infinite’, Burial at Sea – Episode 2. Παρόλο που η 2K Games ετοιμάζει εδώ και πέντε χρόνια το νεότερο παιχνίδι για το σύμπαν αυτό, διαγράφοντας νέα πλώρη χωρίς την παρουσία του αρχιδημιουργού της Ken Levine, ο οποίος μάλιστα εκτέλεσε χρέη creative director και ως κύριος σεναριογράφος στο ‘Infinite’, επίσημες πληροφορίες δεν είχαν γίνει γνωστές μέχρι τώρα. Με εξαίρεση κάποιες φήμες να “μιλούν” για σημαντικά εσωτερικά προβλήματα και ταραχώδη παρασκήνια ανάπτυξης. Το παιχνίδι έχει υποστεί σημαντικές δημιουργικές αλλαγές και βρέθηκε απέναντι σε διάφορες προκλήσεις, όπως η Πανδημία του Κορωνοϊού, η απειρία της ομάδας ανάπτυξης, και η κακή οργάνωση και διαχείριση πόρων, παρά την αλλαγή ηγεσίας στο διάστημα αυτό. Κάτι που λέγεται πως έχει οδηγήσει σε έως τώρα τέσσερις σχεδιαστικές παύσεις και επανεκκινήσεις, με μια εξ αυτών, πιο πρόσφατη, να λαμβάνει χώρα το καλοκαίρι του 2022.

Η επίδραση αυτών των αλλαγών στην τοποθεσία που θα διαδραματίζεται η ιστορία του παιχνιδιού ή οι χαρακτήρες που θα εισάγει παραμένουν άγνωστα δεδομένα – υπενθυμίζουμε πως το τελευταίο παιχνίδι, Bioshock Infinite, άφησε τον παγωμένο κόσμο της Rapture και μας ταξίδεψε ψηλά στην εναέρια πόλη της Columbia – αλλά φαίνεται ότι οι μεγαλύτερες τροποποιήσεις θα αφορούν το σενάριο. Αυτό αποτελεί το σημαντικότερο εμπόδιο, καθώς το τελευταίο προσχέδιο δεν φαινόταν ικανό να ανταποκριθεί στην κληρονομιά του ονόματός του σύμπαντος του τίτλου.

Ας ελπίσουμε για το καλύτερο και να δούμε πως θα κυλήσουν τα πράγματα από δω και πέρα, καθώς μια τόσο σημαντική σειρά για το gaming στερέωμα, χωρίς τον αρχικό δημιουργό της στο σχεδιαστικό ‘τιμόνι’, απαιτεί σθένος, θυσίες και χειρουργικής ακριβείας δημιουργικές κινήσεις ώστε να διατηρηθεί τόσο το αρχικό όραμα, όσο και η κληρονομιά που έχει αφήσει το όνομα της. Μια παλαιότερη ανεπίσημη αναφορά του 2021 υποδεικνύει ότι η θεματική του BioShock 4 θα αφορά μια φανταστική πόλη στην Ανταρκτική, η οποία θα εξελίσσεται κατά τη δεκαετία του ’60, περίπου την ίδια περίοδο με τα γεγονότα των προηγούμενων δύο τίτλων, BioShock 1 και 2.

Το σίγουρο είναι πάντως ότι καλό θα ήταν να εξοπλιστούμε με αρκετά αποθέματα υπομονής, καθώς, το ‘Bioshock: 4’ (χωρίς επίσημο τίτλο) φαίνεται σε pre-production επίπεδο και θα βρίσκεται ακόμη αρκετά χρόνια μακριά μας.

You may also like