Η κίνηση της Microsoft για την εξαγορά της Activision Blizzard, είναι γνωστή εδώ και αρκετούς μήνες πλέον, ενώ παραμένει , το σημαντικότερο μέχρι σήμερα, γεγονός της βιομηχανίας του gaming.
Αυτή η κίνηση φαίνεται πως ηχεί στα αυτιά της Sony σαν οιωνος “κακών”, καθώς η ίδια δηλώνει πως αυτό φαίνεται οτι μπορεί να επηρεάσει την προτίμηση των καταναλωτών στην επιλογή κονσόλας.
Σε όλα τα τα παραπάνω, έρχεται και η παρακάτω είδηση από το Resetera, όπου η Sony συμμετείχε σε meeting με τον αντίστοιχο φορέα ανταγωνισμού της Βραζιλίας και τοποθετήθηκε σε ερωτήσεις σχετικά με την έγκριση ως εξής:
Το Call of Duty είναι και παραμένει “ένα blockbuster και AAA παιχνίδι χωρίς ανταγωνισμό”.
Η ίδια μάλιστα, παρουσίασε μια έρευνα του 2019, που το Call of Duty ήταν το μόνο franchise που έχει απήχηση στους fans και ταυτόχρονα το σύγκρινε με το impact που έχουν τίτλοι και ονόματα σαν τα Star Wars, Game of Thrones, Harry Potter και Lord of the Rings.
Η αναφορά συνεχίζει με την ίδια να συμπληρώνει ότι: “Το Call of Duty είναι αρκετά δημοφιλές που μπορεί να επηρεάσει την προτίμηση μιας κονσόλας, τον αριθμό χρηστών της και ένας ανταγωνιστής, ακόμα και με το απαραίτητο budget για ένα προϊόν σαν αυτό, δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει”. Στάθηκε επίσης στο Call of Duty: Vanguard που δεν ήταν τόσο δυνατό όσο τα προηγούμενα, αλλά ακόμα και έτσι, βρέθηκε στα top games πολλών χωρών, μένωντας στους top τίτλους με τις περισσότερες πωλήσεις το 2021, τονίζοντας την αφοσίωση των παικτών στο brand.

Η Sony, συνεχίζει το promotion στις κονσόλες της για exclusive περιεχόμενο του COD, μέχρι και τον Νοέμβριο του 2022 και επεκτείνει συνεργασίες ακόμα και μετά την λήξη τους για να προσφέρει premium περιεχόμενο στους κατόχους της.
Η Microsoft από την πλευρά της, έχει τοποθετηθεί και παλαιότερα, πως σκοπεύει να κρατήσει multiplatform το Call of Duty και μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, όπως παρείχε και τα αποκλειστικά της Bethesda μετά την εξαγορά της τελευταίας, ενισχύοντας το κλίμα καλής πίστης μεταξύ των δύο εταιρειών..