Home NewsGaming News Η Ripple Effect στοχεύει σε κορυφαία ρεαλιστική καταστροφή στο επόμενο Battlefield παιχνίδι

Η Ripple Effect στοχεύει σε κορυφαία ρεαλιστική καταστροφή στο επόμενο Battlefield παιχνίδι

Γράφει ο/η Τζίμης Γίγας


Το νέο στούντιο του Battlefield με το όνομα Ripple Effect, προηγουμένως γνωστό ως DICE LA, ετοιμάζεται να επαναπροσδιορίσει την εμπειρία του παιχνιδιού με την επερχόμενη κυκλοφορία του. Σε μια πρόσφατη αγγελία εργασίας για το ρόλο του διευθυντή VFX, το στούντιο που ανήκει στην EA εξέφρασε τη δέσμευσή του να επιτύχει την κορυφή της ρεαλιστικότητας στα εφέ καταστροφής μέσα στον κόσμο των video games.

Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της σειράς Battlefield μετά τη λιγότερο επιτυχημένη κυκλοφορία του Battlefield 2042, η Ripple Effect κατέχει μια από τις θέσεις των στούντιο που συνεισφέρουν ενεργά στην εξέλιξη της σειράς. Η απογοητευτική υποδοχή του Battlefield 2042 έθεσε τις βάσεις για σημαντικές αλλαγές στο τοπίο παραγωγής, με στόχο να επαναφέρει την έμφαση στην παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας παιχνιδιού.

Επιπλέον, συνεργάζονται με την Ridgeline Games, το νεοσύστατο στούντιο του Marcus Lehto, συνδημιουργού της σειράς Halo, για την κοινή ανάπτυξη της επόμενης single-player εμπειρίας στο Battlefield.

https://youtu.be/1-MQ7y-PNmQ

Ο ρόλος της Ripple Effect

Η EA αποκάλυψε ότι η Ripple Effect δεν συνεισφέρει μόνο σε υπάρχοντα project, αλλά συμμετέχει ενεργά στη δημιουργία μιας εντελώς νέας εμπειρίας στο Battlefield. Αυτή η προσπάθεια σχεδιάζεται να συμπληρώσει και να επεκτείνει τα θεμέλια που έχουν καταστήσει τη σειρά Battlefield έναν πυλώνα στην κοινότητα των gamers.

Προηγουμένως λειτουργώντας ως ομάδα υποστήριξης για άλλα στούντιο, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας με τη DICE για την ανάπτυξη του Battlefield 2042, η Ripple Effect έχει τώρα υιοθετήσει έναν πιο κυρίαρχο ρόλο. Το στούντιο με έδρα το Λος Άντζελες υιοθετεί τη δημιουργική του αυτονομία για να ωθήσει τα όρια της ρεαλιστικότητας στον κόσμο της καταστροφής.

Τον Δεκέμβριο του 2021, η Electronic Arts (EA) ανακοίνωσε τις προθέσεις της για τη δημιουργία ενός “συνδεδεμένου Battlefield universe” μαζί με εκτεταμένες αλλαγές στη δομή ανάπτυξης της σειράς. Στο πλαίσιο αυτών των σχεδίων, ο πρώην γενικός διευθυντής της DICE, Oscar Gabrielson, αποχώρησε εντελώς από την EA, ενώ ο συνιδρυτής των Respawn και Infinity Ward, Vince Zampella, ανέλαβε έναν νέο ρόλο ως επόπτης ολόκληρης της σειράς Battlefield.


You may also like