Ο συνιδρυτής της Ready At Dawn Andrea Pessino μίλησε για τη προσπάθεια του studio να αναπτύξει ένα sequel για το The Order: 1886.
Η Ready At Dawn ιδρύθηκε το 2003 και από το ξεκίνημα της είχε στενή συνεργασία με τη Sony. Μερικά από τα πιο γνωστά παιχνίδια που έφτιαξε εκείνη τη περίοδο είναι το Daxter, τα spin-offs του God of War για το PSP, καθώς και το God of War: Origins Collection για το PS3. Με τον ερχομό της όγδοης γενιάς το studio προχώρησε στην ανάπτυξη του The Order: 1886, ενός φιλόδοξου αποκλειστικού action-adventure παιχνιδιού για το PS4. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε το 2015 και έλαβε μέτριες κριτικές, γεγονός που σήμανε το τέλος της σειράς και της αποκλειστικής συνεργασίας με τη Sony.
Σε συνέντευξη του στο MinnMax ο Pessino δήλωσε ότι ο λόγος που δεν συνεχίστηκε η σειρά ήταν οι τότε μέτριες κριτικές και το Metacritic score του παιχνιδιού (63):
“Δεν νομίζω ότι ήταν οι πωλήσεις, νομίζω ότι ήταν η κριτική αποδοχή, αυτό είναι το θέμα. Η Sony είναι ένα πολύ περήφανο group και δικαίως, και η κριτική αποδοχή, αν ήταν μόλις κοντά στο 70, θα είχαμε τη συνέχεια, είμαι πεπεισμένος. Λίγους πόντους παραπάνω και θα ήταν εντάξει.”
Με τις αρχικές εκτιμήσεις να δείχνουν ότι οι βαθμολογίες του παιχνιδιού θα κυμαίνονταν κοντά στο 70, η Sony είχε ορίσει αδιαπραγμάτευτα την ημερομηνία της κυκλοφορίας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το studio να κάνει αγώνα δρόμου για να ολοκληρώσει το παιχνίδι:
“Ένα από τα προβλήματα ήταν ότι κόπηκε τόσο πολύ υλικό. Πολλά από τα πιο λεπτά αφηγηματικά μέρη χάθηκαν επειδή τόσα πολλά κόπηκαν και πράγματα που υποτίθεται ότι ήταν διαδραστικά έγιναν ταινία. Χρειαζόμασταν άλλον έναν χρόνο, αυτή είναι η πραγματικότητα. Χρειαζόμασταν τουλάχιστον έναν χρόνο ακόμα, δεν το καταφέραμε, οπότε κόβαμε συνεχώς.”
Εν τέλει δεν θα μάθουμε ποτέ αν η σειρά θα μπορούσε να είχε εξελιχθεί σε κάτι μεγαλύτερο. Για την ιστορία η Ready At Dawn πλέον δεν υφίσταται, με το κλείσιμο της να έρχεται τον Αύγουστο του 2024 από τη Meta.