Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει πολλούς τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες gaming προσπαθούν να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους. Πετσοκομμένα παιχνίδια, υπερκοστολογημένα DLC, Premium εκδόσεις και microtransactions είναι μόνο μερικές από τις μεθόδους που χρησιμοποιούν. Όπως όλα δείχνουν όμως η Ubisoft έχει σκοπό να το πάει ένα βήμα παραπέρα.
Ο ρεπόρτερ του XboxSquad.fr και συνιδρυτής του @Fab_XS_ δημοσίευσε το παρακάτω βίντεο στο λογαριασμό του στο Twitter/Χ.
Στο βίντεο βλέπουμε τον παίκτη να ανοίγει την οθόνη του μενού στο Assassin’s Creed Odyssey και το πρώτο πράγμα που αντικρίζει είναι μια γιγαντιαία διαφήμιση Black Friday για το Assassin’s Creed Mirage. Συνήθως τέτοιες διαφημίσεις βλέπουμε σε mobile παιχνίδια, τα οποία όμως είναι δωρεάν. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το AC Odyssey είναι ένα single-player παιχνίδι που κυκλοφόρησε fully-priced. Η προσθήκη διαφημίσεων στο παιχνίδι μετέπειτα με patch αποτελεί δείγμα μέγιστης απληστίας.
Το πιο ανησυχητικό από αυτή τη κατάσταση είναι το ενδεχόμενο να αποτελέσει την αρχή ενός ευρύτερου φαινομένου. Ας ελπίσουμε ότι η αντίδραση της gaming κοινότητας θα αποτρέψει την Ubisoft και οποιαδήποτε άλλη εταιρεία από το να εφαρμόσουν τέτοιες πρακτικές.