Home NewsGaming News Η Ubisoft διέλυσε την ομάδα του Prince of Persia: The Lost Crown

Η Ubisoft διέλυσε την ομάδα του Prince of Persia: The Lost Crown

Γράφει ο/η Κώστας Παπαδόπουλος

Η ομάδα ανάπτυξης πίσω από το Prince of Persia: The Lost Crown διαλύθηκε από τη Ubisoft λόγω των χαμηλών πωλήσεων του τίτλου.

Οι πωλήσεις του παιχνιδιού ήταν από την αρχή χαμηλότερες από το αναμενόμενο, γεγονός που κατέστησε από πολύ νωρίς τη πιθανότητα ενός sequel μηδαμινή. Αρχικά η είδηση της διάλυσης προήλθε από το Γαλλικό κανάλι του Youtube Origami, το οποίο επικαλούνταν ως πηγές developers της ίδιας της Ubisoft Montpellier. Μετέπειτα η ίδια η Ubisoft επιβεβαίωσε επίσημα το γεγονός μέσα από δήλωση στο Eurogamer. Συγκεκριμένα ο senior producer του παιχνιδιού Abdelhak Elguess δήλωσε:

“Το Prince of Persia: The Lost Crown βρίσκεται τώρα στο τέλος του Post-Launch roadmap με τρεις δωρεάν ενημερώσεις περιεχομένου και ένα DLC που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο. Τώρα επικεντρωνόμαστε στο να κάνουμε το παιχνίδι διαθέσιμο σε περισσότερους παίκτες: κυκλοφόρησε πρόσφατα στο Steam και θα είναι διαθέσιμο σε Mac από αυτόν τον χειμώνα.

Τα περισσότερα από τα μέλη της ομάδας που εργάστηκαν στο Prince of Persia: The Lost Crown έχουν μετατοπιστεί σε άλλα projects που θα επωφεληθούν από την τεχνογνωσία τους.

Γνωρίζουμε ότι οι παίκτες αγαπούν αυτό το brand και η Ubisoft είναι ενθουσιασμένη που θα φέρει περισσότερες Prince of Persia εμπειρίες στο μέλλον.”

Το Prince of Persia: The Lost Crown αποτελεί ένα από τα καλύτερα παιχνίδια (αν όχι το καλύτερο) της Ubisoft για τη χρονιά που διανύουμε. Ως φυσικό επακόλουθο η διάλυση της ομάδας ανάπτυξης του έχει επιφέρει αρνητικό αντίκτυπο στην εικόνα της εταιρείας. Αν αναλογιστούμε κιόλας ότι η Ubisoft ανέβαλε τη κυκλοφορία του Assassin’s Creed Shadows για το Φεβρουάριο του 2025 τότε είναι εύκολο να καταλάβουμε τη πολύ κακή πορεία που διαγράφει η εταιρεία. Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για το παιχνίδι και το κατά πόσο θα άξιζε να του δώσετε μια ευκαιρία, μπορείτε να διαβάσετε τη γνώμη μας εδώ.

You may also like