Ακολουθεί Δελτίο τύπου
Ρότερνταμ, Ολλανδία, 16 Οκτωβρίου 2018 – Η SOEDESCO δημοσίευσε μία συνέντευξη του Chris Darril, σχεδιαστή παιχνιδιών, σκηνοθέτη και καλλιτέχνη του Remothered: Tormented Fathers. Η συνέντευξη προσφέρει άγνωστες λεπτομέρειες για την ιστορία του αναγνωρισμένου από το κοινό και τους κριτικούς παιχνιδιού και αποκαλύπτει την έμπνευση που οδήγησε στο Remothered: Tormented Fathers. Η εμπορική έκδοση του αγνού και ρεαλιστικού survival horror game θα εμφανιστεί στα καταστήματα για το Nintendo Switch, το PlayStation 4 και το Xbox One στις 31 Οκτωβρίου 2019.
Το Remothered: Tormented Fathers είναι κάτι παραπάνω από horror game
Ως ένας ενθουσιώδης λάτρης των τεχνών με έντονο πάθος για τον κινηματογράφο και τα video games, ο Chris άντλησε έμπνευση για το Remothered: Tormented Fathers από μια μεγάλη ποικιλία ταινιών και παιχνιδιών. Ταινίες όπως το Psycho του Alfred Hitchcock και το The Shining του Stanley Kubrick τον επηρέασαν βαθιά. Παιχνίδια όπως το Silent Hill του Keiichiro Toyama άφησαν επίσης το αποτύπωμα τους πάνω του. Από πολύ μικρή ηλικία, ο Chris έδειξε έντονο ενδιαφέρον για τις animated ταινίες και για τη διαδικασία της ίδιας της κίνησης των σχεδίων. Το πάθος του για τις ταινίες και τα παιχνίδια είχε εν τέλει ως αποτέλεσμα ένα αναγνωρισμένο από το κοινό και τους κριτικούς survival horror game.
Ο Chris τονίζει ότι το Remothered: Tormented Fathers δεν αφορά αμιγώς τον τρόμο. Το παιχνίδι αγγίζει διάφορα ζητήματα, όπως τον φόβο της μοναξιάς, την πάλη με την ταυτότητα του καθενός και την αντιθετική σχέση ανάμεσα στην επιστήμη και στη θρησκεία. Αυτό έχεις ως αποτέλεσμα μια αγνή ιστορία τρόμου με περίπλοκους χαρακτήρες και κινηματογραφική αφήγηση.