Η Ubisoft, εταιρεία ανάπτυξης του Rainbow Six Siege, δεν είναι καθόλου ενάντια στο ενδεχόμενο να κάνουν το παιχνίδι ελεύθερο. Ο Game director Leroy Athanassoff δήλωσε στο PC Gamer ότι η ομάδα είναι θετική στην ιδέα, αλλά πρέπει να γίνουν κάποιες ενέργειες πρώτα πριν κάτι τέτοιο γίνει εφικτό.
“Χρειάζεται συγκεκριμένα χαρακτηριστικά να είναι έτοιμα, προκειμένου να αποτελέσει ένα καλό και επιτυχημένο ελεύθερο παιχνίδι”, δήλωσε ο Athanassof, δείχνοντας ότι θα χρειαστεί να βρεθεί μια λύση πριν το παιχνίδι είναι έτοιμο για free-to-play.
To φαινόμενο «Smurfing» είναι αυτό που ονομάζουν οι παίκτες όταν οι βετεράνοι δημιουργούν νέους λογαριασμούς, για να παίξουν εναντίον χαμηλού επιπέδου άπειρων παικτών. Επειδή το παιχνίδι απαιτεί κάποιο χρόνο για να καθορίσει την ικανότητα των παικτών. Αυτό είναι ήδη ένα μεγάλο πρόβλημα στο Siege, οπότε φανταστείτε πόσο πιο αχαλίνωτη θα γίνει η συμπεριφορά των παικτών Smurfing αν δεν κοστίζει τίποτα να δημιουργήσετε ένα νέο λογαριασμό.
Η Ubisoft βλέπει το πρόβλημα και οι δημιουργοί του παιχνιδιού πιστεύουν ότι η λύση έγκειται στη δημιουργία ενός συστήματος που θα μπορούσε να παρακολουθήσει την ικανότητα των παικτών και να τους αναθέσει γρήγορα την κατάλληλη κατάταξη.
“Αυτό που είναι σημαντικό για εμάς είναι να διαπιστώσουμε το συντομότερο δυνατό ότι ένας παίκτης, έχει υψηλή εξειδίκευση στα πράγματα που έχουν σημασία.” Εξηγεί ο Athanassoff.
Τελικά, ωστόσο, η απόφαση να γίνει free-to-play εξαρτάται αποκλειστικά από τον εκδότη. “Είναι μια απόφαση της εταιρείας. Νομίζω ότι στην ομάδα ανάπτυξης θέλουμε να γίνει αυτό σε κάποια στιγμή. Θέλουμε το παιχνίδι να είναι προσβάσιμο σε όλους” προσθέτει ο Athanassoff.
Ακόμη και αν δεν γίνει τελικά free-to-play, Το Siege συνεχίζει να σπάει ρεκόρ, τέσσερα χρόνια μετά την ημερομηνία κυκλοφορίας του. Η Ubisoft μοιράστηκε ήδη τα σχέδια της για το τρέχον έτος καθώς και για το επόμενο.