Home NewsGaming News Shuhei Yoshida: Η μεταφορά Playstation τίτλων στο PC είναι “σαν να τυπώνεις χρήμα”

Shuhei Yoshida: Η μεταφορά Playstation τίτλων στο PC είναι “σαν να τυπώνεις χρήμα”

Γράφει ο/η Σπύρος Κασταμονίτης

Ο Shuhei Yoshida, ο οποίος αποχώρησε πολύ πρόσφατα από τη Sony – έπειτα από μια γεμάτη καριέρα σχεδόν τεσσάρων δεκαετιών, μίλησε στο gaming podcast Sacred Symbols+ (επ. 347) για την σύγχρονη στρατηγική μεταφοράς (πρώην) αποκλειστικών του Playstation στα PC. Όπως δηλώνει, πίεζε αρκετά για αυτή την κίνηση• παρά τους αρχικούς δισταγμούς συναδέλφων του στο εσωτερικό της εταιρείας. Εξηγώντας τους πως τα οφέλη είναι πολλαπλά, τονίζοντας ότι το brand ανοίγεται σε νέες αγορές και νέα πρόσωπα, όπως της Κίνας. Σε μια περιοχή του πλανήτη όπου το PC gaming κυριαρχεί έναντι των παιχνιδοκονσολών.

«Είναι σχεδόν σαν να τυπώνεις χρήμα».

Εξηγώντας ότι το συγκριτικά χαμηλότερο κόστος μεταφοράς σε σχέση με την ανάπτυξη παιχνιδιών από το μηδέν φέρνει μεγάλα κέρδη. Βοηθώντας κατά αυτόν τον τρόπο την χρηματοδότηση νέων πρότζεκτ. Ειδικότερα με βάση την τωρινή κατάσταση της βιομηχανίας. Με τα κόστη παραγωγής να φτάνουν αστρονομικά ποσά. Και τα περιθώρια για ρισκαδόρικες κινήσεις να στενεύουν.

Η Sony, που από τα τελευταία χρόνια έχει εντείνει την παρουσία της στο PC, στοχεύει κατά κύριο λόγο σε παίκτες που δεν έχουν στο σαλόνι του σπιτιού τους κάποια Playstation κονσόλα. Ευελπιστώντας να τους προσελκύσει στο οικοσύστημα της με σκοπό να αγοράσουν μια. Ώστε να ακολουθήσουν εκεί το νέο αγαπημένο τους (single player) franchise.

Ενώ δεν δίστασε να αναφερθεί και στα Remasters. Αναφέροντας πως εξίσου βοηθούν οικονομικά καθώς δεν τραβούν επιπλέον σημαντικούς πόρους. Είτε δεν απαιτούν έξτρα δουλειά εκ μέρους της αρχικής ομάδας ανάπτυξης. Κάτι που διασφαλίζει ότι δεν επιβαρύνουν τα κύρια στούντιο που εργάζονται στα παρασκήνια πάνω σε νέες κυκλοφορίες σε υπάρχοντα franchise. Μια διαδικασία που πλέον χρειάζεται και πολλά χρήματα και με μεγαλύτερους κύκλους ανάπτυξης σε σχέση με το παρελθόν. Αυτά (τα remasters & ports) εξίσου παρέχουν μια συμφέρουσα λύση για τη Sony ώστε να διατηρήσει δυνατή τη ροή χρημάτων. Όσο παράλληλα αυξάνονται οι ευκαιρίες για νέους παίκτες και μελλοντικούς φαν του Playstation.

Παρά τη θετική ανταπόκριση των PC-άδων, η διάθεση αρκετών τίτλων, όπως του ‘The Last of Us (Part 1)’ και ‘Spider-Man 2‘ δέχτηκε ισχυρή κριτική από το κοινό. Λόγω σημαντικών προβλημάτων απόδοσης κατά την πρώτη μέρα παράδοσης των τίτλων στην πλατφόρμα. Ενώ η εταιρεία φαίνεται, ύστερα από θύελλα αντιδράσεων, να κινείται και πιο προσεχτικά στο μέσο. Αποσύροντας πρόσφατα και μια αμφιλεγόμενη πρακτική που απαιτούσε με το ζόρι σύνδεση με το PlayStation Network για τα PC ports.

You may also like