Μετά από μήνες φημολογίας για την είσοδο της Google στο χώρο του gaming, επιτέλους αποκάλυψε και επίσημα τα σχέδια της γύρο από αυτό. Στα πλαίσια της Game Developers Conference που διεξάγει στο San Francisco χθες, Τρίτη 19 Μαρτίου 2019 η Google μας σύστησε το Stadia, την υπηρεσία της που μέχρι χθες τη γνωρίζαμε σαν Project Stream.
Το Stadia επιτρέπει το gaming σε οποιαδήποτε συσκευή με οθόνη, είτε πρόκειται για τηλεόραση, είτε για κάποιο επιτραπέζιο η φορητό υπολογιστή, ακόμα και σε τάμπλετ και κινητά και όλα αυτά με ανάλυση 4k και 60fps.
Η εταιρεία έχει ετοιμάσει και το δικό της χειριστήριο, ένα πάντρεμα του Xbox One controller με του PS4, μιας καινούργιας σχεδιασμός μοιάζει αρκετά με αυτό της Microsoft η διάταξη των αναλογικών είναι όπως έχουμε μάθει από τις κονσόλες της Sony. Το χειριστήριο θα συνδέεται απευθείας με τους σέρβερ της υπηρεσίας μέσω Wi-Fi, όπως επίσης θα έχει ενσωματωμένο ένα Google Assistant πλήκτρο και με τη βοήθεια του ενσωματωμένου μικροφώνου θα έχει κάποιος άμεση βοήθεια αν κολλήσει σε ένα παιχνίδι. Όπως δήλωσε βέβαια η Google, το Stadia θα υποστηρίζει και τα περισσότερα USB controller η πληκτρολόγιο-ποντίκι.
Σύμφωνα με τον Phil Harrison, το Stadia θα εκμηδενίζει τους χρόνους φόρτωσης, κάτι που φρόντισε να μας το παρουσιάσει και ζωντανά, παίζοντας μάλιστα το Assassin’s Creed Odyssey σε ελάχιστα δευτερόλεπτα σε διάφορες συσκευές.
Με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των σέρβερ της υπηρεσίας να ζαλίζουν και με τη Google να μη διστάζει να υπόσχεται ακόμη και 8k ανάλυση μελλοντικά το πρότζεκτ δείχνει πολύ ελπιδοφόρο, θα φανεί στη πράξει πως θα ανταποκριθεί ο κόσμος σε αυτό. Με το ντεμπούτο του να είναι μέσα στο 2019 για Αμερική, Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο και σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.