Σε πρόσφατη συνέντευξη με το Famitsu, ο Hidetaka Miyazaki, ο διάσημος σκηνοθέτης πίσω από το Elden Ring της FromSoftware, εμβάθυνε στο επερχόμενο DLC και επεσήμανε μερικά μοναδικά στοιχεία που οι παίκτες μπορούν να αναμένουν να αντιμετωπίσουν.
Όταν ρωτήθηκε για τα νέα χαρακτηριστικά που είναι αποκλειστικά για το DLC, ο Miyazaki έφερε στο φως ένα μοναδικό μηχανισμό leveling. Κάνοντας παραλληλισμούς με το σύστημα επίθεσης στο Sekiro, ο Miyazaki εξήγησε ότι το DLC εισάγει έναν ξεχωριστό μηχανισμό leveling με την ονομασία “attack power”. Αντίθετα με τον παραδοσιακό σύστημα leveling που υπάρχει στο βασικό παιχνίδι, αυτός ο μηχανισμός είναι ειδικά σχεδιασμένος για τις περιοχές του DLC.
Ο Miyazaki ανέπτυξε τους λόγους πίσω από αυτήν την προσθήκη, τονίζοντας το ρόλο του στο να παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία στους παίκτες στην αντιμετώπιση των προκλήσεων εντός του περιεχομένου του DLC. Ενσωματώνοντας έναν ανεξάρτητο μηχανισμό επιθέσεων, οι παίκτες μπορούν να προσαρμόσουν την προσέγγισή τους για να ξεπεράσουν αντίπαλους που συναντούν σε αυτές τις νέες περιοχές. Αυτή η ελευθερία επιτρέπει στους παίκτες να εξερευνήσουν εναλλακτικές περιοχές πριν επιστρέψουν να αντιμετωπίσουν αρχηγούς που ίσως τους φάνηκαν ακατόρθωτοι αρχικά, διευκολύνοντας έτσι μια πιο ομαλή εμπειρία παιχνιδιού, ακόμη και στο εύρος των υψηλών επιπέδων.
Επιπλέον, ο Miyazaki τόνισε ότι η διατήρηση χαμηλής ”attack power” επιτρέπει στους παίκτες να αντιμετωπίσουν υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας σε χαμηλότερο επίπεδο χαρακτήρα. Αυτή η σκόπιμη επιλογή σχεδιασμού ενθαρρύνει τους παίκτες να εμπλακούν με το περιεχόμενο του DLC με διάφορους τρόπους, προάγοντας ένα αίσθημα πρόκλησης και επίτευξης ανεξαρτήτως προόδου του χαρακτήρα τους.