Η Double Fine, γνωστή για τη δημιουργία των Psychonauts, παρουσίασε το νέο της project Keeper κατά τη διάρκεια του Xbox Games Showcase.
Το νέο παιχνίδι της Double Fine είναι ένας ποιητικός ύμνος στη φιλία και τη σιωπή. Το παιχνίδι ονομάζεται Keeper και πρόκειται για μια αφηγηματική περιπέτεια χωρίς ούτε μία λέξη διαλόγου, όπου πρωταγωνιστές είναι ένας… φάρος με πόδια και ένα πουλί. Όταν ένας φάρος ξυπνά σε έναν κόσμο χωρίς ανθρώπους Η Double Fine περιγράφει τον κόσμο του Keeper ως “post-human”, έναν τόπο που η ανθρωπότητα έχει προ πολλού χαθεί, αφήνοντας πίσω μόνο ίχνη της παρουσίας της. Ένα από αυτά τα ίχνη είναι και ένας παλιός, ερειπωμένος φάρος που ξαφνικά ζωντανεύει. Καταρρέει, και μέσα από τα χαλάσματά του ξαναχτίζεται, αποκτώντας πόδια και συνείδηση. Οι παίκτες καλούνται να καθοδηγήσουν αυτό το περίεργο, μηχανικό πλάσμα με ένα και μόνο αρχικό σκοπό: να φτάσει στο κέντρο του νησιού. Στο ταξίδι του, ο φάρος θα συνοδεύεται από ένα πουλί που μπορεί να ενεργοποιεί αρχαίους μηχανισμούς. Χωρίς λόγια, χωρίς φωνές — μόνο κίνηση, εικόνες και μουσική — οι δύο πρωταγωνιστές θα χτίσουν μια αναπάντεχη φιλία, καθώς ανακαλύπτουν έναν νέο σκοπό μέσα στην ερημιά.
Το Keeper είναι δημιούργημα του Lee Petty, παλιού συνεργάτη της Double Fine και creative lead σε τίτλους όπως Headlander, Stacking και RAD. Ο Petty είναι γνωστός για την ικανότητά του να δημιουργεί ιδιόρρυθμους κόσμους γεμάτους συναίσθημα, και φαίνεται πως το Keeper είναι το πιο ώριμο και ευαίσθητο έργο του μέχρι σήμερα. To Keeper δεν είναι ένα συνηθισμένο παιχνίδι. Είναι ένα ήσυχο, υπαρξιακό παραμύθι, που μιλά για τη μοναξιά, την απώλεια και την ελπίδα χωρίς να χρειάζεται να ειπωθεί ούτε μία λέξη.
Για τις υπόλοιπες ανακοινώσεις του Xbox Games Showcase 2025 πατήστε εδώ.