Το Assassin’s Creed είναι το μεγαλύτερο Franchise της Ubisoft με πάνω από 12 βασικά παιχνίδια. Ο κόσμος ήθελε εδώ και πολλά χρόνια να δει Assassin’s στο setting της Ιαπωνίας και επιτέλους η ώρα έφτασε. Το Assassin’s Creed Shadows θα μας ταξιδέψει στη μαγική φεουδαρχική Ιαπωνία όπου θα γνωρίσουμε την Naoe και τον Yasuke. Πάμε λοιπόν να ανακαλύψουμε εάν τα χρόνια αναμονής απέδωσαν καρπούς ή εάν το νόημα χάθηκε στις σκιές.
Ιαπωνία 1579. Ο Shogun έπεσε από τον θρόνο και πλέον η χώρα διοικείται από τον πολέμαρχο Oda Nobunaga. O Nobunaga έχει σκοπό να ενώσει την χώρα, όμως η μέθοδος του είναι λίγο ανορθόδοξη. Όποιος δεν τον αποδέχεται ή τον αμφισβητεί, έπεται να καταστραφεί. Έτσι λοιπόν ξεκινάει ο πρόλογος του Assassin’s Creed Shadows, με την λεηλασία της περιοχής Iga όπου είναι και τόπος καταγωγής της Naoe Fujibayashi. H Naoe, είναι μία εκπαιδευόμενη Shinobi που ζει με τον πατέρα της και προσπαθεί να υπερασπιστεί το σπίτι της από την οργή του Nobunaga. Ενώ το σπίτι τους καίγεται, ο Nagato δίνει μία εντολή στην κόρη του να βρει και να προστατέψει με την ζωή της ένα κόκκινο κουτί δημιουργώντας πολλά ερωτήματα. Η Naoe δεν καταφέρνει να το προστατέψει και κατά την διάρκεια της ανάκτησης του, χάνει τον πατέρα της. Η θλίψη μετατρέπεται σε οργή καθώς η Naoe ορκίζεται πως θα πάρει πίσω το μυστηριώδες κουτί και θα σκοτώσει όλα τα μέλη της μυστικής οργάνωσης που δολοφόνησε την οικογένεια της.
Ο Oda έχει πολύ δυνατούς συμμάχους, ένας από αυτούς είναι και ο Yasuke. Ο Yasuke είναι ένας Αφρικανός ‘γίγαντας’ που δουλεύει για τους Πορτογάλους και κίνησε τόσο πολύ το ενδιαφέρον του Nobunaga όπου αποφάσισε να τον εκπαιδεύσει για να γίνει Samurai. Όσο η Naoe χτίζει την δική της ‘αδελφότητα‘ και αφαιρεί ονόματα από την λίστα της, κάποια στιγμή o δρόμος της θα την φέρει απέναντι στον Yasuke. Μία νέα συνεργασία θα δημιουργηθεί μετά από αυτή τη συνάντηση, καθώς Samurai και Shinobi έχουν έναν κοινό στόχο.

Το Assassin’s Creed: Shadows θέτει πολλά ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν. Ποια είναι η μυστική οργάνωση που θέλει να πάρει τον έλεγχο της χώρας, τι σχέση έχει η Naoe με τους Assassins, πως μπλέκεται ο Yasuke με τους Templars και φυσικά, τι περιέχει το κόκκινο κουτί και γιατί ήταν τόσο σημαντικό να μείνει μακριά από τον κόσμο. Αποφεύγοντας να δώσουμε πολλές πληροφορίες, η ιστορία εξελίσσεται με φυσικό τρόπο και το ταξίδι δεν καταντάει κουραστικό ή επαναλαμβανόμενο. Η Naoe είναι ξεκάθαρα η πρωταγωνίστρια της ιστορίας και ο Yasuke θυμίζει πιο πολύ σαν βοηθός της παρά τις σεναριακές παρεμβάσεις του χαρακτήρα.
Εκτός από τις πρώτες 10 ώρες που θα παίζετε με την Naoe, Κατά την διάρκεια της ιστορίας μπορείτε να αλλάζετε χαρακτήρα οποιαδήποτε στιγμή. Η βασική ιστορία θα σας πάρει περίπου 40-45 ώρες ενώ εάν ασχοληθείτε και με Side Content θα ξεπεράσετε σίγουρα τις 55-60 για να δείτε τίτλους τέλους.
Επιλογές που έχουν σημασία
Είναι πολύ ευχάριστο που οι επιλογές μας μπορούν όντως να φέρουν διαφορετικά αποτελέσματα τόσο στην ιστορία αλλά και στα Side Missions. Για παράδειγμα, λέγοντας ψέματα μπορούμε να αποκομίσουμε μία χρήσιμη πληροφορία ή να κάνουμε κάποιον να μας εμπιστευτεί γλιτώνοντας το κομμάτι της μάχης, όμως η λάθος επιλογή θα φέρει και αρνητικά αποτελέσματα αλλάζοντας εντελώς την πορεία της αποστολής. Πιο σημαντικές αποφάσεις θα καθορίσουν αν κάποιος πρέπει να ζήσει ή όχι, κλειδώνοντας πιθανές μελλοντικές αποστολές ή κάποιο ερωτικό ενδιαφέρον.
Όσον αφορά τα Side Missions, η Ubisoft περιόρισε τα ‘’Fetch Quests’’ και εστίασε περισσότερο στα Assassinations ή και σε ολόκληρα Quest Lines. Σημαντικοί χαρακτήρες δε θα συμμετέχουν στον σκοπό μας εάν δεν ολοκληρώσουμε τις αποστολές τους. Κάθε σύμμαχος είναι πολύτιμος καθώς η ένταξη του στην κοινότητα μας είτε θα βοηθήσει στη διατήρηση και αναβάθμιση του Hideout, είτε στην ενεργή δράση αποσπώντας την προσοχή των εχθρών.
Τέλος, πολλά Assassination Missions ακολουθούν την εκρίζωση κάποιας οργάνωσης ή την εξόντωση διεφθαρμένων πολιτικών. Είναι σίγουρα πιο ενδιαφέρον από το να κάνουμε απλά θελήματα και οι αμοιβές ολοκλήρωσης είναι κάτι παραπάνω από δελεαστικές.

To Assassin’s Creed Shadows στον πυρήνα του διατηρεί το ίδιο Action Gameplay που έχουμε συνηθίσει από το AC: Origins, με λίγες νέες προσθήκες. Κατά την διάρκεια της μάχης, πιέζοντας το κουμπί της επίθεσης (είτε Light είτε Heavy), ο χαρακτήρας μας παίρνει ένα ‘Stance’. Με το Stance μπορούμε να ζυγίσουμε καλύτερα την επόμενη επίθεση μας προκαλώντας περισσότερη ζημιά στον εχθρό ενώ ταυτόχρονα σπάμε και την άμυνα τους. Επιπλέον, υπάρχει ενίσχυση στο Stealth με την προσθήκη του Prone όπου το βλέπουμε πρώτη φορά στη σειρά και η αλήθεια είναι πως το χρειαζόμασταν. Ενδιαφέρον αλλαγή επίσης είναι και η αφαίρεση του ιπτάμενου βοηθού μας, καθώς στο Shadows δεν έχουμε ούτε αετό, ούτε γεράκι αλλά το Focus. Με το Focus, μπορούμε να εντοπίσουμε το loot που βρίσκεται σε κοντινή εμβέλεια αλλά και να κάνουμε tag τους εχθρούς. Για όποιον θέλει καλύτερη όραση, υπάρχει και το πατροπαράδοτο Eagle Vision, όμως μόνο η Naoe κατέχει το χάρισμα των Assassin.
Level εχθρών αλλά και περιοχών υπάρχει ακόμα, όμως λειτουργεί περισσότερο για να έχουμε μία καθοδήγηση επιλέγοντας την επόμενη αποστολή. Όσον αφορά το Assassination, η Naoe μπορεί να κάνει One Shot σχεδόν οποιονδήποτε εχθρό με το Hidden Blade εκτός από πολύ δυνατούς αντιπάλους ή αν για κάποιον λόγο βρίσκεστε σε περιοχή πολύ παραπάνω από το επίπεδο σας.
Ογκώδης διαφορά
Ο Yasuke και η Naoe διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους. Ο Yasuke, είναι ένας ογκώδης Samurai, ενώ η Naoe είναι μία Shinobi στο μισό του μέγεθος. Η λογική λέει πως ο καθένας θα λειτουργεί διαφορετικά στο πεδίο της μάχης και ευτυχώς που η Ubisoft έπραξε αναλόγως. Ο Yasuke δεν μπορεί να κάνει καθόλου παρκούρ ενώ στα σημεία που μπορεί να σκαρφαλώσει ζορίζεται αρκετά και εκτός αυτού, δεν κατέχει την ικανότητα του Eagle Vision. Εκεί που πραγματικά λάμπει η ικανότητα του δεν είναι στις σκιές, καθώς η ζημιά που προκαλεί με τα χτυπήματα του είναι διπλάσια σε σχέση με την Naoe. Όποιος επιθυμεί ανοιχτό πόλεμο και απόλυτη καταστροφή, τότε ο Yasuke είναι η ιδανική επιλογή για αυτόν.
Η Naoe είναι ξεκάθαρα η πιο ‘’Assassin’’ χαρακτήρας που έχουμε δει στα τελευταία τέσσερα παιχνίδια της σειράς. Με αρκετή λιγότερη ζωή και δύναμη από τον Yasuke, είναι πάντα πιο αποτελεσματική όταν κινείται απαρατήρητη. Ο νέος μηχανισμός όπου της επιτρέπει να σβήνει τα φώτα την νύχτα, το prone αλλά και τα εργαλεία που διαθέτει κάνουν το stealth ακόμα πιο διασκεδαστικό. Ο γάντζος της επιτρέπει να ανεβαίνει σε οροφές κτιρίων με μεγάλη ταχύτητα, αλλά και ενίοτε να κρυφτεί στο ταβάνι ενός σπιτιού περιμένοντας το επόμενο θύμα.
Εκμεταλλεύοντας τις καιρικές συνθήκες αλλά και το περιβάλλον, έχετε την ικανότητα να καθαρίσετε ολόκληρα κάστρα χωρίς να το καταλάβει κανένας. Υπάρχει μία ισορροπία μεταξύ των χαρακτήρων όσον αφορά το gameplay και πράγματι λειτουργεί καλύτερα από το να υπάρχει ένας χαρακτήρας για όλα τα στυλ μάχης. Οι παραπάνω διαφορές διορθώνουν ένα βασικό πρόβλημα που υπήρχε στο AC Syndicate, καθώς οι πρωταγωνιστές μας δεν μπορούν να κάνουν τα πάντα μόνοι τους δίνοντας έτσι αξία αλλά και λόγο ύπαρξης ο ένας στον άλλον.

Το ίδιο ισχύει και με τον εξοπλισμό. Πέρα από το katana, τα όπλα της Naoe και του Yasuke διαφέρουν δραματικά. Ο Yasuke χρησιμοποιεί βαριά όπλα για μάχη σώμα με σώμα ενώ όπου χρειάζεται απόσταση βασίζεται στο Longbow και το Tepo (Musket) του. Η Naoe επιλέγει πιο επιδέξιες λεπίδες αλλά και εργαλεία όπως Smoke bombs, Kunai, Shuriken ή όπως τα αποκαλούμε στην Ελλάδα ‘αστεράκια’.
Καθόλου τυχαία σύνδεση
Το Side Content του Assassin’s Creed Shadows συνδέεται με ενδιαφέρον τρόπο στην πρόοδο των χαρακτήρων μας. Υπάρχουν πολύ απλές δραστηριότητες όπως για παράδειγμα να προσκυνήσουμε σε έναν ναό και υπάρχουν και λίγο πιο σύνθετες όπως να ακολουθήσουμε μία περίπλοκη διαδρομή για να βρούμε κάποιο Chest ή να εκτελέσουμε μία χωρογραφία ‘kata’ με το σπαθί μας. Η ποικιλία είναι ικανοποιητική και παρόλο που δε μας απασχολούν για αρκετό χρόνο από τις αποστολές μας, η επιβράβευση αξίζει τον κόπο. Υπάρχουν αποκλειστικές δραστηριότητες για την Naoe, αποκλειστικές για τον Yasuke και τέλος κοινόχρηστες δραστηριότητες, όμως εκεί που χρειάζεται εξερεύνηση ή να φτάσετε σε υψηλά μέρη, καλό θα ήταν να χρησιμοποιείτε την Naoe. Αφού ολοκληρώσουμε κάποιο από τα παραπάνω, θα λάβουμε ένα Knowledge Point. Συλλέγοντας αρκετά, θα ανεβάσουμε το Knowledge Rank μας και στη συνέχεια θα ξεκλειδώσουμε περισσότερες ικανότητες για να επενδύσουμε τα Skill points.
To Skill Tree είναι και εδώ παρόν για να προκαλέσουμε περισσότερο πόνο στους αντιπάλους μας. Κάθε είδος όπλου έχει και το δικό του Skill Tree όπου μπορούμε είτε να ξεκλειδώσουμε καινούργιες κινήσεις και εργαλεία είτε να ανεβάσουμε κάποια στατιστικά. Υπάρχει μία ευχάριστη ποικιλία χωρίς να γίνεται υπερβολική που θα σας κάνει να πειραματιστείτε με αρκετούς συνδυασμούς. Skill Points λαμβάνουμε από αποστολές ή και level up, ενώ μοιράζονται και από τους δύο χαρακτήρες.

Το Loot πάντα είναι ένα σημαντικό κίνητρο για να βρεθούμε σε νέες περιπέτειες. Τα όπλα και οι πανοπλίες που βρίσκουμε στα chests ή κερδίζουμε κατά την ολοκλήρωση μίας αποστολής, έρχονται με μοναδικά στατιστικά, Status Effects αλλά και Runes. Οι ρούνοι είναι μοναδικά buffs που τα βρίσκουμε μόνο στα θρυλικά όπλα και προφανώς δεν υπάρχουν στα κοινά Chests.
Ένα καλό μέρος για να βρούμε το καλύτερο Loot είναι τα κάστρα. Κάθε μεγάλη πόλη αλλά και αρκετά χωριά, έχουν από ένα κάστρο το οποίο είναι πάντα γεμάτο θησαυρό που σας περιμένει. Για να ανοίξετε το σεντούκι που βρίσκεται στην κορυφή του, τότε θα κληθείτε να βγάλετε από την μέση έναν αριθμό από δυνατούς Daimyo Samurai που βρίσκονται σκόρπιοι εντός της περιοχής του κάστρου.
Ο στόχος στη θεωρία είναι απλός, όμως οι συγκεκριμένες περιοχές είναι γεμάτες εχθρούς οι οποίοι δε θα διστάσουν να καλέσουν ενισχύσεις σε περίπτωση που γίνετε αντιληπτός.
Βρέχει απόψε και είναι ωραία
Ένα από τα μεγάλα Highlights του AC Shadows είναι ο καιρός αλλά και ο τρόπος που επηρεάζει το gameplay. Εάν αποφασίσουμε να εισβάλουμε σε ένα κάστρο μία βροχερή μέρα, τότε οι εχθροί θα δυσκολεύονται να μας ακούσουν χαρίζοντας μας ένα πλεονέκτημα στο stealth. Εάν για παράδειγμα έχει αέρα και κρυβόμαστε σε θάμνους, υπάρχει πιθανότητα να προδοθεί η κάλυψη μας και να φανούμε, ενώ όταν υπάρχει πυκνό χιόνι μπορούμε να κρυφτούμε μέσα σε αυτό. Είναι πολλά τα παραδείγματα, όμως το σημαντικό είναι πως ανάλογα την εποχή, τον καιρό αλλά και την ώρα της ημέρας, μας παρουσιάζονται διαφορετικές ευκαιρίες και τρόποι προσέγγισης μίας κατάστασης.
Η ποικιλία σε καιρικά φαινόμενα είναι πραγματικά εκπληκτική. Από απλή βροχή μέχρι και καταιγίδα, χιονόπτωση, ομίχλη, καύσωνα, αέρα αλλά και συνδυασμούς μεταξύ τους. Ρόλο παίζει και η εποχή που σας ανέφερα παραπάνω η οποία αλλάζει πιο συχνά από ότι νομίζετε. Η αλλαγή από καλοκαίρι σε φθινόπωρο δεν θα προσφέρει μόνο βροχή αλλά και μία βοήθεια στην Naoe και τον Yasuke. Εάν έχετε εναποθέσει κατάσκοπους για να κλέψουν πρώτες ύλες, τότε πρέπει να αλλάξει η εποχή για να γυρίσουν στο Hideout μας. Οι Scout γίνονται επίσης πλήρως reset χωρίς να πληρώσουμε καθώς και το Wanted level εάν υπάρχει.
Τέλος, ένας επίσης πολύ ενδιαφέρον μηχανισμός αφορά το κομμάτι του Stealth κατά την διάρκεια της νύχτας. Σβήνοντας τα φώτα ενός χώρου μειώνει δραματικά τις πιθανότητες να εντοπιστεί ο χαρακτήρας μας (κυρίως η Naoe) από τους εχθρούς, ενώ εάν περπατάμε κοντά σε φως υπάρχει κίνδυνος να μας δει κάποιος ακόμη και από την σκιά μας.

Γεφυρώνοντας την παραπάνω πρόταση και τον εντοπισμό του χαρακτήρα, ας περάσουμε στην AI των εχθρών. Περνώντας στα θετικά, η AI έχει βελτιωθεί σημαντικά στη μάχη καθώς οι εχθροί δεν περιμένουν να τις μαζέψουν ένας ένας. Αντιθέτως, περικυκλώνουν έξυπνα τον παίκτη και επιτίθενται με μεγαλύτερη συχνότητα και ειδικά όταν πολεμάμε κάποιον άλλον. Βελτίωση υπάρχει και στο Stealth όπου αν κυκλοφορούμε εκτός κάλυψης θα βαρέσει συναγερμός πολύ γρήγορα. Το αρνητικό είναι πως τα NPC πολλές φορές αγνοούν πτώματα που βρίσκονται στο οπτικό τους πεδίο σαν να μη συμβαίνει τίποτα, ή πολλές φορές έρχονται με σειρά να επιθεωρήσουν τον ύποπτο θάμνο που κουνιέται. Όσον αφορά το γενικό σύνολο όμως, τα αρνητικά εδώ δεν επισκιάζουν τα θετικά και ευτυχώς που η AI έχει βελτιωθεί προς το καλύτερο.
Ένα μέρος που αποκαλούμε σπίτι
Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για το Hideout. Με την βοήθεια της Tomiko, μας παραχωρείται ένα κομμάτι γης για να το αξιοποιήσουμε όπως εμείς κρίνουμε σωστά και να το μετατρέψουμε σε ένα σωστό Hideout. Οι πρώτες ύλες που βρίσκουμε στα ταξίδια μας χρησιμοποιούνται για να κατασκευάσουμε κτίρια όπως Forge, Tea House, Dojo αλλά και πολλά ακόμη. Με τις ίδιες πρώτες ύλες μπορούμε να αναβαθμίσουμε τα κτίρια μας για να μας δώσουν μεγαλύτερα μπόνους ή και να ξεκλειδώσουμε περισσότερες υπηρεσίες.
Η ελευθερία που έχουμε στην τοποθέτηση αλλά και η ποικιλία στη διακόσμηση του χώρου είναι μια εκπληκτική προσθήκη. Στα πέριξ των κτισμάτων, έχουμε την επιλογή να στολίσουμε τον χώρο με δέντρα, πετρώματα, ζώα αλλά μέχρι και να αλλάξουμε το χώμα της γης. Αρκετά Collectables που αποκτάμε από θησαυρούς αλλά και δραστηριότητες, θα αξιοποιηθούν για να φτιάξουμε το τέλειο Hideout. Ακόμα και αυτό το θρυλικό όπλο που φάγαμε δύο ώρες μέσα σε ένα κάστρο για να το αποκτήσουμε, πλέον ποζάρει καμαρωτό στο σαλόνι μας. Φυσικά, όλα τα παραπάνω είναι εντελώς optional, όμως έπιασα τον εαυτό μου αρκετές φορές να σπαταλάει χρόνο για να τοποθετήσω φανάρια και δέντρα για να γεμίσω δημιουργικά τον χώρο.
Ο κόσμος του Assassin’s Creed Shadows είναι πραγματικά πανέμορφος. Η Ubisoft καταφέρνει να απεικονίσει την ομορφιά της Ιαπωνίας με τέτοιον τρόπο που θα σας κάνει να επισκεφτείτε το Photo Mode αρκετές φορές. Παρόλο που σε κλίμακα ο χάρτης είναι μικρότερος από τον προηγούμενο τίτλο (Assassin’s Creed: Valhalla), είναι γεμάτος ζωή. Όπου και να κοιτάξετε θα βρείτε ναούς, κάστρα, χωριά, μεγάλες πόλεις και πολλά ακόμη. Ακόμα και στις ‘κενές’ περιοχές που δεν υπάρχει κάποιο Point of Interest, θα βρεθεί πάντα κάτι να σας περιμένει, από Random event μέχρι και κρυμμένος θησαυρός.
Οι μεγάλες πόλεις είναι εξίσου εντυπωσιακές. Τα παραδοσιακά κτίσματα είναι όμορφα στολισμένα εξωτερικά και εσωτερικά αφήνοντας ελάχιστους χώρους κενούς. Με μία σύντομη βόλτα στην καρδιά του Kyoto θα αντικρίσουμε όμορφη βλάστηση, φυσικά ρυάκια και πηγές νερού που αγκαλιάζουν όμορφα το περιβάλλον, αλλά και μεγάλα κτίρια όπως κάστρα ή ναούς όπου πρωταγωνιστούν οι πύλες ‘Tori’. Τα χρώματα είναι πολύ ζωντανά, έντονα και σε συνδυασμό με τον πανέμορφο φωτισμό μεταμορφώνουν κάθε πλάνο σε πορτραίτο.

Μία αναβάθμιση στα Physics
Η ομορφιά του κόσμου δεν περιορίζεται μόνο στον οπτικό τομέα αλλά επεκτείνεται και στα physics. Ένας εχθρός μπορεί κυριολεκτικά να κλαδέψει τον θάμνο όπου κρύβεστε για να σας βρει. Όσοι δεν ενδιαφέρονται να παίξουν Stealth, μπορείτε να σπάσετε ή και να κόψετε πόρτες με τον Yasuke, αλλά να καταστρέψετε μέχρι και πέτρινα τοιχώματα από ναό (αληθινή ιστορία). Μέσα σε μία μάχη και ειδικά σε εσωτερικό περιβάλλον, θα εκπλαγείτε με το πόσα πράγματα μπορούν να διαλυθούν και είναι μία λεπτομέρεια που δίνει μία ευχάριστη νότα στο παιχνίδι. Σε μία μάχη που έλαβε μέρος πάνω σε ένα πειρατικό πλοίο, κατέστρεψα ότι κουτί με σφαίρες υπήρχε με αποτέλεσμα να γίνει ένας πανικός από βλήματα και σκόρπια πυρίτιδα.
Στις εκφράσεις των χαρακτήρων μπορούμε να διακρύνουμε τα έντονα συναισθήματα τους και σε συνδυασμό με ένα εξαιρετικό Lyp Synch, καταφέρνουν να μοιάζουν πιο αληθινοί. Όσον αφορά το Voice Acting, το Assassin’s Creed: Shadows καλύπτει ευτυχώς την Ιαπωνική γλώσσα και την συνιστώ καθώς τα Αγγλικά είναι ακουστικά πολύ πιο υποδεέστερα.
Τα γνωστά σε όλους ζωύφια
Τα παιχνίδια της Ubisoft και συγκεκριμένα τα Assassins’s Creed, είναι γνωστά για τα Bugs τους. Παρόλο που το Assassin’s Creed Shadows έχει κάποια θέματα, το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο από προηγούμενες κυκλοφορίες. Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο review γράφτηκε πριν το Day one patch επομένως ίσως κάποια από αυτά που θα αναφερθούν παρακάτω να έχουν διορθωθεί.
Ένα βασικό bug που δυσκόλεψε λίγο το ταξίδι μας είχε να κάνει με το άλογο του χαρακτήρα. Μερικές φορές απλά έστριβε μόνο του ενώ ήταν σε ευθεία πορεία προς μία κατεύθυνση χωρίς κανέναν λόγο. Ορισμένες φορές δεν λειτουργούσε το Assassination από μία κρυψώνα, ενώ άλλο bug απαγόρευε στην Naoe να πιαστεί από κάπου με αποτέλεσμα να πέσει κάτω. Τέλος, μερικές φορές υπήρχε κάποιο πρόβλημα με το AI και κάποιος εχθρός ή απλά καθόταν ακίνητος ή επαναλάμβανε συνεχώς μία συγκεκριμένη κίνηση (να κατέβει μία σκάλα πχ και να την ξανανεβεί δημιουργώντας μία λούπα). Όλα τα παραπάνω είναι σπάνια παραδείγματα όμως άξια αναφοράς διότι παρεμβαίνουν άμεσα στο Gameplay.
Στα θετικά όμως, το AC Shadows φαίνεται ότι δέχτηκε αρκετά μεγάλη προσοχή. Το παιχνίδι δεν έκλεισε από μόνο του ούτε μία φορά, ενώ τα Frames παρέμεναν σταθερά πέρα από ελάχιστες φορές και αυτό για μερικές στιγμές. Εγώ έπαιξα σε Balanced Mode που περιορίζει το παιχνίδι στα 40 FPS αλλά προσθέτει και Ray Tracing, ενώ υπάρχουν διαθέσιμα και τα Fidelity Mode (30 FPS, 2160p upscaled) και το Performance Mode που εστιάζει στα 60 FPS.
Κλείνωντας να αναφέρουμε πως με το Assassin’s Creed: Shadows, ήρθε και το νέο Animus Hub. Το Animus Hub είναι ένα ενιαίο σημείο πρόσβασης, όπου μπορείτε να δείτε και να παίξετε (εάν τα έχετε φυσικά) τα πιο πρόσφατα παιχνίδια της σειράς. Από εκεί υπάρχουν αποστολές που ξεκλειδώνουν δωρεάν in-game περιεχόμενο αλλά και μακροχρόνια Milestones.
Ευχαριστούμε θερμά τη Ubisoft για την παραχώρηση του Review Code.


