Η Ballistic Moon, το στούντιο που ανέλαβε πρόσφατα την remake φροντίδα του εξαιρετικού Until Dawn της Supermassive Games, φαίνεται να έχει «ουσιαστικά κλείσει». Κι όλα αυτά σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το δημοφιλές μέσο ‘Insider Gaming΄ του Tom Henderson.
Ο ανασχεδιασμένος τίτλος, κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο της περασμένης χρονιάς για PC και Playstation 5 κονσόλες. Χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως ένα εντελώς αχρείαστο remake. Ενώ δεν κατάφερε να συγκινήσει ούτε κοινό, ούτε φυσικά και τους περισσότερους απαιτητικούς παίκτες. Συν τοις άλλοις, το προβληματικό του λανσάρισμα, με δεκάδες προβλήματα γύρω από την απόδοση του, bugs κ.λπ. προκάλεσαν ακόμη μεγαλύτερη ζημιά στην κυκλοφορία. Αν και αρκετοί παίκτες μίλησαν με αρκετά κολακευτικά λόγια για ορισμένες έξτρα πινελιές και μικροαλλαγές στο remake, φαίνεται, δεν ήταν αρκετά να ανατρέψουν την συνολικά ‘θαμπή’ πρώτη εικόνα. Μερικά απ’ αυτά ήταν τα νέα και διαφορετικά endings, η νέα προοπτική τρίτου προσώπου, με την κάμερα τοποθετημένη πάνω από τον ώμο του χαρακτήρα, η προσθήκη νέων σκηνών και διαλόγων, το ‘κλείσιμο του ματιού’ στους παίκτες για ενδεχόμενη επέκταση του σύμπαντος του τίτλου, η αναβάθμιση του οπτικού τομέα μεταβαίνοντας στην Unreal Engine 5 – που όντως – προσέφερε πιο λεπτομερή περιβάλλοντα και ρεαλιστικά μοντέλα χαρακτήρων.
Η ομάδα είχε ήδη προχωρήσει σε σημαντικές απολύσεις περίπου 40 ατόμων τον περασμένο Σεπτέμβριο, ενώ ακολούθησαν ακόμα 20 – τρεις μήνες πριν. Αφήνοντας πίσω μια ραχοκοκαλιά αποτελούμενη από τους ιδρυτές του στούντιο και μια ελάχιστη μερίδα υπαλλήλων. Πλέον, δεν υπάρχει το διαθέσιμο προσωπικό για να στελεχώσει σημαντικές θέσεις εντός της εταιρείας. Μένοντας χωρίς τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (PR), μάρκετινγκ ή ακόμα και άτομα στην ανάπτυξη και υποστήριξη του μοναδικού τους ‘δημιουργήματος’. Επίσης πρώην εργαζόμενοι αποκάλυψαν πως υπήρχαν και απλήρωτες υπερωρίες για διάστημα αρκετών εβδομάδων. Το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της ήδη άσχημης κατάστασης εντός της ομάδας είναι ότι η φροντίδα του παιχνιδιού φαίνεται να έχει αφεθεί στη μοίρα.
Το παιχνίδι βέβαια δείχνει ότι βρίσκεται σε μια σταθερή κατάσταση τώρα. Και παρότι αρχικά είχε λάβει ιδιαίτερα αρνητικές κριτικές λόγω προβλημάτων απόδοσης, οι κρίσιμες βελτιώσεις που κατέφθασαν εβδομάδες έπειτα απ’ τη διάθεση του, οδήγησαν σταδιακά σε μια σημαντική αναστροφή. Με τις πρόσφατες αξιολογήσεις στο Steam να καταλήγουν να είναι πλέον ‘πολύ θετικές‘.
Οι ίδιες πηγές, τέλος, αναφέρουν πως η Sony, αν και αρχικά υποσχέθηκε επιπλέον χρηματοδότηση, τελικά ‘δεν ενέκρινε νέους πόρους’ προς το στούντιο. Με σκοπό την επέκταση με άλλον τίτλο, είτε περαιτέρω ενημέρωση του remake. Αφήνοντας τους ιδρυτές του να αναζητούν ‘εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης’, χωρίς καμία επιτυχία έως τώρα. Κάτι που δείχνει πως ίσως δεν είχε μεγάλες προσδοκίες ή δεν έμεινε καθόλου ικανοποιημένη από την απόδοση του στην αγορά. Παρόλο που η ομάδα προσπάθησε να βρει νέους χρηματοδότες, δεν τα κατάφερε, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι υπάλληλοι να απολυθούν. Η εταιρεία δεν έχει προβεί ακόμα σε κάποια επίσημη ανακοίνωση. Προς το παρόν, όμως, το στούντιο είναι ‘στον πάγο’ και το μέλλον του αβέβαιο.