Home NewsGaming News Battlefield 2025 — Επιστροφή με BF3-4 αίσθηση σε Σύγχρονο Πολεμικό Σκηνικό

Battlefield 2025 — Επιστροφή με BF3-4 αίσθηση σε Σύγχρονο Πολεμικό Σκηνικό

Γράφει ο/η Σπύρος Κασταμονίτης

Η EA έχει γνωστοποιήσει, εδώ και αρκετό καιρό, ότι η ανάπτυξη του νέου Battlefield προχωρά με γοργούς ρυθμούς, ενώ σύμφωνα με τα πρόσφατα δεδομένα δείχνει προγραμματισμένο για κυκλοφορία πριν ολοκληρωθεί το 2025. Με στόχο μια ημερομηνία κυκλοφορίας στο γνωστό παραθυράκι, κατά τον Οκτώβριο ή τον Νοέμβριο της επόμενης χρονιάς.

Επιτέλους, επιβεβαιώνεται και το βασικό δημιουργικό όραμα και κατεύθυνση που θα πάρει ο αναμενόμενος τίτλος, καθώς θα επιστρέψει στις ρίζες της σειράς, αναβιώνοντας σ’ ένα σύγχρονο στρατιωτικό ύφος, με εξοπλισμό της τωρινής δεκαετίας, μακριά από το ‘μελλοντικό’ του 2042, δείχνοντας το δρόμο εκείνο που αγαπήθηκε από τη κοινότητα και κατάφερε να φέρει το όνομα της σειράς σε μεγαλύτερη μερίδα παικτών, δηλαδή τα Battlefield 3 και Battlefield 4.

Το πρώτο concept art του Battlefield-2025, δείχνει να μεταφέρει το θέατρο του πολέμου σε Ευρωπαϊκό έδαφος.

Με τη νέα αυτή σχεδιαστική κατεύθυνση, το παιχνίδι θα επαναφέρει στον πυρήνα του στοιχεία όπως οι λεπτομερείς χάρτες των 64 παικτών και το αρχικό σύστημα των classes (Assault, Engineer, Support, Recon), απομακρύνοντας τον εαυτό του απ’ αυτό των ‘Specialists’ και λοιπών αλλαγών του Battlefield 2042. Ο Vince Zampella, της αγαπημένης Respawn Entertainment, ως ο επικεφαλής του επομένου κεφαλαίου, δήλωσε σε αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στο IGN ότι το στούντιο στοχεύει να αναπτύξει το gameplay που ανέδειξε τη σειρά στην Χρυσή Εποχή της, δείχνοντας προς μια και μόνο κατεύθυνση: μίξη ανάμεσα σε Battlefield 3 και 4 δεδομένα, μαζί με έντονες μάχες μεταξύ οχημάτων στον αέρα όπως ελικόπτερα και τζέτ αλλά και φυσικά τανκς στην ξηρά και πολεμικά πλοία να κυριαρχούν στο υδάτινο στοιχείο.

Υποστηριζόμενο από αναβαθμισμένο οπτικό τομέα με τις δυνατότητες της Frostbite μηχανής γραφικών, με δυναμικά περιβάλλοντα να επιστρέφουν, όπως τα στοιχεία καταστροφής επιφανειών (κτήρια, τοίχοι κ.α.) και καιρικές συνθήκες όπως ξαφνικές πυρκαγιές ή έντονη βροχή ή χιονόπτωση, θυμίζοντας έντονα το Levolution σύστημα του Battlefield 4, όπου θα επηρεάζουν σημαντικά τις ισορροπίες της έκβασης της μάχης, το νέο Battlefield υπόσχεται να προσφέρει μια πιο κλασική και ταυτόχρονα εξελιγμένη εμπειρία – ‘σήμα κατατεθέν’, κάτι που αποζητούν και επιθυμούν να δουν ξανά οι παίκτες εδώ και πολλά χρόνια.

Ο τίτλος θα περιλαμβάνει το κλασικό υπερπλήρες πακέτο, αυτή τη φορά, αποτελούμενο εκτός από το χαρακτηριστικό multiplayer, ένα single player story campaign και ένα δωρεάν Battle Royale free-to-play mode που θα λανσαριστεί ταυτόχρονα με το ‘βασικό παιχνίδι’, με την συνηθισμένη έννοια του mode, όπως ακολουθείται τα τελευταία χρόνια από την αντίπερα όχθη του Call of Duty (όπως συνέβη εν μέρει και με το Battlefield V) σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές. Ακόμη , γνωρίζουμε (σύμφωνα με φήμες) ότι αναπτύσσεται και ένα νέο, έξτρα mode, ονόματι ‘Gauntlet’ (λογικά προσωρινό “εσωτερικό” όνομα), με σύντομη περιγραφή την επίτευξη σημαντικών στόχων εντός της εξέλιξης του ματς να θεωρείται το σημείο κλειδί για να κερδίσετε, εξοστρακίζοντας τις άλλες ομάδες. Σκεφτείτε κάτι λίγο πολύ στα πρότυπα του ‘ Plunder ‘ από το Warzone, σε “ελεύθερη απόδοση”, για όσους επιθυμούν μια διαφορετική ανταγωνιστική δε αλλά και λίγο πιο χαλαρή εμπειρία.

Η ανάπτυξη του νέου Battlefield έχει ανατεθεί σε πολλαπλά στούντιο υπό την καθοδήγηση της EA. Η Respawn Entertainment δεν εμπλέκεται άμεσα στην ανάπτυξη του νέου Battlefield, αλλά ο ιδρυτής της, Vince Zampella, έχει αναλάβει τον ηγετικό ρόλο στη διαχείριση του νέου αυτού εγχειρήματος για τα δεδομένα της σειράς, σε συνεργασία με μια αρμάδα ομάδων αποτελούμενες απ’ την DICE (Σουηδίας), τη Criterion Games (έχει αναλάβει το stort/campaign), τη Motive και τη Ripple Effect Studios (πρώην DICE LA). Ως ο ίδιος ένας από τους πιο έμπειρους δημιουργούς στην gaming βιομηχανία, η επιρροή του Zampella αναμένεται να διαμορφώσει την κατεύθυνση του νέου τίτλου, αντλώντας πλούσια εμπειρία από τις επιτυχίες της ομάδας του, Respawn, με παιχνίδια όπως το Apex Legends και το Titanfall αλλά και το παρελθόν του ίδιου πίσω από την γέννηση του Call of Duty και της Infinity Ward.

You may also like