Η Bloober Team έκανε σαφές ότι δεν σκοπεύει να προχωρήσει σε άμεση συνέχεια του Cronos: The New Dawn. Παρότι αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να επεκταθεί το σύμπαν του παιχνιδιού σε άλλα συγγενικά μέσα της 7ης τέχνης, όπως τον κινηματογράφο ή ως τηλεοπτική σειρά.
Η στρατηγική της, τα τελευταία χρόνια που βρίσκεται ενεργά στον χώρο, δείχνει πως ειναι ένα στούντιο που δεν επαναπαύεται εύκολα δουλεύοντας πάνω σε έναν τίτλο μόνο αλλά ψάχνει συνεχώς νέους τρόπους, πιέζοντας τον εαυτό της να διηγηθεί νέες ιστορίες και να εξερευνήσει διαφορετικά μέτωπα μέσα από τα παιχνίδια της.
Λίγες μέρες νωρίτερα, η πολωνική εταιρεία ανακοίνωσε ότι το Cronos: The New Dawn που κυκλοφόρησε πριν μερικές μέρες πούλησε 200.000 ψηφιακές κόπιες μέσα στις τρεις πρώτες ημέρες διάθεσης. Ο αριθμός αυτός θεωρείται σχετικά ικανοποιητικός, χωρίς όμως να εντυπωσιάζει, ιδιαίτερα δεδομένου ότι το παιχνίδι κυκλοφόρησε σε όλες τις γνωστές πλατφόρμες (PC, Xbox Series X/s, PS5/Pro, Switch 2).
Ο CEO της εταιρείας, Piotr Babieno, ξεκαθάρισε ότι το κόστος ανάπτυξης των 27.4 εκατομμυρίων ήταν χαμηλότερο από τις εκτιμήσεις των αναλυτών, κάτι που σημαίνει πως το να καλύψει τα ‘έξοδα’ παραγωγής του είναι πιο κοντά από όσο φαίνεται.
Το βλέμμα του στούντιο από εδώ και πέρα είναι στραμμένο στο μέλλον, με ακόμη μεγαλύτερες παραγωγές να βρίσκονται σε εξέλιξη. Ήδη γνωρίζουμε για ένα μυστικό προς το παρόν νέο παιχνίδι και την αναβίωση του Silent Hill (1 – remake). Όπως εκτιμά η εταιρεία, το 2026 αναμένεται να είναι καυτό και με ανακοινώσεις που θα εκτιμήσουν οι φίλοι του στούντιο.
Ποια η άποψη σας για την εξέλιξη της Bloober τα τελευταία χρόνια; Ποια παιχνίδια της ξεχωρίσατε;