fbpx
Home NewsGaming News Cyberpunk 2077 – Κυκλοφόρησαν τα επίσημα modding tools!

Cyberpunk 2077 – Κυκλοφόρησαν τα επίσημα modding tools!

Γράφει ο/η Αλέξανδρος Μανδραβίλλης

Το σημερινό Cyberpunk 2077 Night Wire ήταν γεμάτο ανακοινώσεις: το 1.6 update του παιχνιδιού κυκλοφόρησε σήμερα με επιπλέον περιεχόμενο συμπεριλαμβανομένου  περιεχομένου από την anime σειρά του Netflix Edgerunners, το νέο expansion με όνομα Phantom Liberty που θα βγει του χρόνου μόνο για νέα γενιά κονσολών και PC, και τέλος τα official modding tools – με όνομα REDmod!

Το REDmod κυκλοφορεί στο PC και οι παίκτες το κάνουν εγκατάσταση σαν ξεχωριστό DLC του Cyberpunk 2077 στις πλατφόρμες του (GOG/Galaxy, Steam, Epic Games Store), κάτι το οποίο θα επιτρέψει στους gamers να ενεργοποιούν  και να απενεργοποιούν τα εγκατεστημένα mods μέσω του REDLauncher/GOG Galaxy, και στους modders να ξεκινήσουν να πειράζουν τα αρχεία του παιχνιδιού.

Να σημειωθεί ότι το REDmod DLC μόλις εγκατασταθεί αναγνωρίζεται από το open-source mod editor WolvenKit, τον επίσημο mod editor της CD PROJEKT που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια για την ανάπτυξη mods στο Witcher 3. Επιπλέον, έχει κυκλοφορήσει και επίσημο REDmod Blender plugin για όσους θέλουν να φτιάξουν καινούργια 3D μοντέλα ή εφέ στο πασίγνωστο open-source πρόγραμμα Blender.

Mods για το Cyberpunk 2077 υπάρχουν ήδη από την κυκλοφορία του – το site του Cyberpunk στο Nexus Mods μετράει 185 σελίδες γεμάτες από mods (δηλαδή περίπου 3690 mods!!!), και η CD PROJEKT φυσικά στηρίζει έμπρακτα την modding σκηνή ήδη από το Witcher 1 Enhanced Edition. Μένει τώρα να δούμε τι εντυπωσιακά mods θα φτιάξει το modding community τώρα που έχει το επίσημο toolkit, καθώς και αν η CD PROJEKT θα δώσει την επιλογή για mods και στις εκδόσεις κονσολών, όπως έκανε η Bethesda με τα Skyrim Special Edition & Fallout 4.

Μιλώντας για κονσόλες, με το σημερινό update προστίθεται performance mode στο Xbox Series S, επιτρέποντας στην μικρή κονσόλα να τρέχει το παιχνίδι σε 60FPS αλλά με μειωμένη ανάλυση.

You may also like