To Dungeons of Hintenberg μπορεί στο παρακάτω κείμενο να φανεί ως μία απογοητευτική πρώτη προσπάθεια για την Microbird Games, αλλά κάθε άλλο παρά απογοητευτική είναι. Όμως, ας μην υπάρχει προϊδεασμός από τώρα, σήμερα θα πάρουμε το τρένο και θα ταξιδέψουμε για 14 ώρες σε ένα μικρό, παραποτάμιο χωριό, το Hintenberg, για μία αρκετά απρόσμενη περιπέτεια.

Η πρωταγωνίστρια μας, Luisa, ταξιδεύει προς το Hintenberg, μία ειδυλλιακή πόλη στις αυστριακές άλπεις. Εκεί αποσκοπεί να ξεσκάσει από την καθημερινότητά της στον τομέα της νομικής, με το ταξίδι αυτό να αποτελεί ένα διάλειμμα από αυτήν. Όμως, εκεί θα ανακαλύψει και τους διάφορους κόσμους, καθώς και τα περιζήτητα Dungeons του Hintenberg που κρύβονται στην πόλη αυτή.
Μαζί με τους ενδιαφέροντες αυτούς κόσμους, στους οποίους θα αναφερθούμε παρακάτω, θα γνωρίσετε την ζωντάνια και την φιλοξενία που κρύβεται εντός της πόλης. Οι κάτοικοι δείχνουν ζεστασιά προς την τουρίστρια πρωταγωνίστριά μας, με κάθε άτομο να την δέχεται με καλοσύνη και περιέργια να την γνωρίσει. Το μόνο παράπονο στην συγκεκριμένη επιλογή είναι ότι λόγω αυτής της πολυκοσμίας αλλά και της διάδρασης με τόσο κόσμο, υπάρχει αρκετός διάλογος που μπορεί να χαρακτηριστεί περισσότερο ως filler παρά κουβέντα με νόημα. Υπάρχουν και στιγμές με την δεύτερη διερμηνεία, αλλά όχι στο πλήθος τους. Το άμεσο θετικό παρατηρείται στα στατιστικά της κοινωνικοποίησης σας, τα οποία επηρεάζουν άμεσα τις ικανότητες και δυνάμεις σας.

Η μέρα σας στο Dungeons of Hintenberg ξεκινάει από το πρωί, όπου απολαμβάνετε την ανατολή του ήλιου με κάποιον άλλο κυνηγό και την συνοδεία ενός ροφήματος, προχωρώντας την ιστορία, αλλά και τον χρόνο μέχρι το μεσημέρι. Μετά τον καφέ και την ξεκούραση, θα πάρετε το λεωφορείο και θα επιλέξετε μία από τις τέσσερις τουριστικές περιοχές. Σε κάθε μία από αυτές υπάρχουν διάφορα Dungeons.
Τα εν λόγω Dungeons υπάρχουν με σκοπό να τα εξερευνήσετε (και με αποδεικτικό παρακαλώ στην πύλη εξόδου) και έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να δοκιμάσουν τις ικανότητές σας, είτε μιλάμε για μάχη, είτε για γρίφους, είτε και ένας συνδυασμός και των δύο. Εδώ θα παρατηρήσουμε και το πιο δημιουργικό τμήμα του Dungeons of Hintenberg, καθώς και τα 25 μπουντρούμια που θα επισκεφτείτε στις 4 αυτές περιοχές είναι ξεχωριστά μεταξύ τους, με την ζυγαριά αυτή να γέρνει περισσότερο στα puzzles παρά στο combat.
Τα Puzzles έχουν υιοθετήσει την θεματική του εκάστοτε κόσμου και εκμεταλλεύονται πλήρως τις δεξιότητες που σας έχουν δοθεί, γεγονός αρκετά ευχάριστο κατά την διάρκεια της εξερεύνησής σας εκεί. Μάλιστα, το μέγεθος του καθενός είναι ικανοποιητικό και τόσο ώστε να μην κουράσει τον παίκτη.

Και από το πιο δυνατό κομμάτι του τίτλου, κατευθυνόμαστε σε ένα από τα πιο αδύναμα δυστυχώς, αυτό της μάχης. Το κομμάτι της μάχης θα το συναντήσετε κυρίως στα Dungeons, αλλά και στις περιοχές που βρίσκονται οι πύλες τους. Οι προαναφερθέντες ικανότητες που θα σας βοηθήσουν και στο κομμάτι της μάχης, όπως και ειδικές κινήσεις που θα βρείτε είτε εντός των περιοχών, είτε πίσω στο Hintenberg, συμμετέχουν και αυτές, καθώς και οι τυπικές Light και Heavy Attack. Μεταξύ των Light, Heavy, Super και Special Moves δεν υπάρχει κανένα περιθώριο για combos, κρατώντας την μάχη αρκετά βασική σε δομή, αλλά κουραστική όσο περνάτε περισσότερο χρόνο εκεί.
Τα Boss Fights που θα συναντήσετε φαντάζουν εντυπωσιακά με την πρώτη όψη, αλλά και αυτά έχουν μία απλή δομή. Στο σύνολο, φαίνεται ότι δεν υπάρχει σαν πρωταγωνιστικός ρόλος η μάχη, αλλά βρίσκεται σαν υποστήριξη στην εξιστόρηση λόγω των Dungeons. Άξιο αναφοράς είναι και η αλλαγή της κάμερας σε κάποια από αυτά, όπου η ισομετρική κάμερα φαίνεται να ταιριάζει περισσότερο σε σχέση με αυτή του τρίτου προσώπου.

H ξεκούρασή σας με το λεωφορείο της επιστροφής θα σας βρει να εξερευνείτε την πόλη για να αναπληρώσετε προμήθειες όπως Health και Energy Potions, αγορές όπλων και αναβαθμίσεις στα είδη υπάρχοντα, καθώς και κοινωνικοποίηση με τους κατοίκους της πόλης. Για την επικοινωνία των κατοίκων αναφερθήκαμε και νωρίτερα, όμως η ποικιλία των όπλων και η επεξεργασία τους είναι ικανοποιητική. Από εμάς κερδίζει έξτρα πόντους η λεπτομέρεια του αν αλλάξετε όπλο, δεν έχει μόνο αίσθηση στην μάχη, αλλά και οπτική.
Εντός της πόλης, αλλά και των υπόλοιπων περιοχών, υπάρχει η δυνατότητα για Fast Travel, όπου χωρίς αμφισβήτηση αποτελεί το γρηγορότερο Fast Travel που έχουμε δει σε παιχνίδι μέχρι σήμερα.
Η μέρα σας τελειώνει το βράδυ στο δωμάτιο σας, όπου μπορείτε να επιλέξετε είτε να κοιμηθείτε, είτε να χαζέψετε λίγη τηλεόραση, αναπληρώνοντας και αυξάνοντας την εκάστοτε μπάρα ζωής ή ενέργειας.
Υπάρχει μία τεράστια απορία πάνω στον εικαστικό γνώμονα που έχει επιλεχθεί. Οπτικά, η επιλογή του cel-shaded θα μπορούσε να εκτελεστεί καλύτερα, καθώς σε μακρινές διαστάσεις το χρώμα χάνεται αρκετά. Εκτός αυτού, υπάρχει απλότητα στο σχεδιασμό των χαρακτήρων, και τα animations είναι περιορισμένα, κάτι αναμενόμενο για το μέγεθος της ομάδας, αλλά κουραστικό στο σύνολο. Τα περιβάλλοντα, όμως, από κοντά φαίνονται καλύτερα, χωρίς ιδιαίτερη λεπτομέρεια, αλλά όμορφα δημιουργημένα.
Τέλος, ο ηχητικός τομέας έχει εκτελεστεί άρτια για τα δεδομένα του τίτλου, τουλάχιστον στο κομμάτι της σύνθεσης. Τα τραγούδια που έχουν δημιουργηθεί ταιριάζουν στην εκάστοτε περιοχή, αλλά δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη λογική στο πότε ξεκινάει και πότε σταματάει κάποιο, δημιουργώντας την αίσθηση ότι παίζονται σε τυχαία διαστήματα. Όμως, εκεί σταματάει και οτιδήποτε αρνητικό σχετικά με αυτό, καθώς τα ηχητικά εφέ εξυπηρετούν τον σκοπό τους.


