fbpx
Home ReviewsGame Reviews Hunt the Night | The Review

Hunt the Night | The Review

Γράφει ο/η Παναγιώτης Δημητρακόπουλος

Η ροή των Souls-like φαίνεται να μην σταματάει, με την From Software να διατηρεί την πρωτιά και μάλιστα με το Elden Ring, το καλύτερο παιχνίδια της χρονιάς που μας πέρασε και ίσως ένα από τα καλύτερα δημιουργήματα της εταιρείας. Φυσικά, όταν τα Souls παιχνίδια άρχισαν πάλι να αναδεικνύουν το είδος των δύσκολων RPGs πολλές ομάδες ανάπτυξης επιχείρησαν να αντιγράψουν αυτήν την επιτυχία με μικρότερους τίτλους ή παραλαγές που κατάφεραν να δώσουν κάτι νέο στην βασική φόρμουλα.

Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να είναι και το Hunt the Night της Moonlight Games και DANGEN Entertainment, ένα ιδιαίτερο isometric action rpg με pixelated γραφικά και σχέδια που είναι εντυπωσιακά και σίγουρα ενδιαφέροντα. Ωστόσο, οι μηχανισμοί που παρουσιάζονται εδώ μας αφήνουν να ζητάμε το κάτι παραπάνω παρόλο που το βασικό gameplay είναι αρκετά διασκεδαστικό και ενδιαφέρον.

Στο Hunt the Night αναλαμβάνουμε τον ρόλο μας Stalker, μιας πολεμίστριας που καλείται να τα βάλει με την νύχτα και να αντιμετωπίσει περίεργα, βίαια, μεγάλα και τερατώδη πλάσματα που κηνυγούν την ανθρωπότητα χωρίς έλεος. Σε αυτόν τον κόσμο, η νύχτα πολεμάει με την μέρα. Την ημέρα, οι ανθρώποι και όλα τα πλάσματα είναι προστατευμένα από την ζεστασιά και το φως του ηλίου μέχρι που έρχεται η νύχτα και το κηνυγητό ξεκινάει. Μια ομάδα ανθρώπων γνωστοί ως The Stalkers έμαθαν πώς να χρησιμοποιούν το σκοτάδι προς όφελός τους και πολέμησαν τη Νύχτα, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό. Δημιουργώντας ένα τέχνασμα γνωστό ως Seal of Night και σε αντάλλαγμα για έναν όρκο αίματος που οι Stalkers ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν, ο κύκλος ημέρας και νύχτας τελείωσε και ο ήλιος κυβέρνησε για εκατοντάδες γενιές. Ωστόσο, αυτό δεν κράτησε για πολύ και έτσι πρέπει να ξεκινήσουμε την μάχη για να επαναφέρουμε το φως.

Ως Vesper, μια πολεμίστριας των Stalkers που πρέπει να παλέψει μέσα στην νύχτα και να αντιμετωπίσει εφιαλτικά πλάσματα προκειμένου να σώσει την ανθρωπότητα και να επαναφέρει την βασιλεία του Ήλιου, καλούμαστε με την βοήθεια άλλων παράπλευρων χαρακτήρων, να χρησιμοποιήσουμε τις σκοτεινές μας δυνάμεις ώστε να επισκεφθούμε διαφορετικές τοποθεσίες, να ανακαλύψουμε μυστικά, να ενισχύσουμε τις ικανότητές μας και να βοηθήσουμε όλους όσους το έχουν ανάγκη την στιγμή που παλεύουμε για την επιβίωσή μας.

Οι δευτερεύοντες χαρακτήρες λειτουργούν ως ένα καύσιμο για να προχωρήσουμε την ιστορία και παρέχουν ορισμένες ικανότητες και διευκολύνσεις πέρα από κομμάτια της ιστορίας και του world-building. Όσο προχωράμε, θα γνωρίσουμε και ένα πνεύμα γνωστό ως Umbra το οποίο μας οδηγεί στην ολοκλήρωση της ιστορίας αλλά και μας επιτρέπει να ξεκλειδώνουμε ικανότητες και βοηθήματα.

Τα όπλα που χρησιμοποιεί η Vesper για την μάχη θα μας θυμίσουν κάτι από Bloodborne αφού έχουμε στην κατοχή μας ένα σπαθί ή έστω ένα όπλο για να χτυπάμε σώμα-με-σώμα και ένα όπλο για να ρίχνουμε από μακριά. Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού θα έχουμε πρόσβαση σε διάφορα melee όπλα ενώ παράλληλα θα αποκτήσουμε τρία διαφορετικά ranged όπλα όπως πιστόλι, καραμπίνα και crossbow.

Κάθε όπλο όπως και κάθε συνδυασμός τους μας βοηθάει διαφορετικά στην μάχη, με τα μισά να χτυπάνε γρήγορα αλλά αδύναμα, άλλα να έχουν μια καλή ισορροπία και άλλα να είναι αργοκίνητα αλλά να προκαλούν ακόμα μεγαλύτερη ζημιά. Προχωρώντας και ανακαλύπτοντας τα κρυμμένα μυστικά του παιχνιδιού θα έχουμε την δυνατότητα να βάλουμε φυσικά στοιχεία στα όπλα μας και να προκαλούμε την αντίστοιχη ζημιά. Φυσικά, δεν λείπουν και τα αναλώσιμα που τα αναπληρώνουμε μόνο στα Crow statues – τα αντίστοιχα bonfires του παιχνιδιού.

Κάθε όπλο χρησιμοποιεί ένα ποσό από σφαίρες που μόλις τελειώσουν, υπάρχουν τρεις τρόποι για να γεμίσουμε: σε ένα Crow Statue, από συγκεκριμένα drops και κάθε τρία χτυπήματα σε εχθρούς. Εδώ πρέπει να σκεφτόμαστε στρατηγικά τόσο το loadout μας όσο και το πως θα συμπεριφερόμαστε σε κάθε μάχη. Για παράδειγμα, με ένα γρήγορο όπλο θα μπορούμε σύντομα να αναπληρώσουμε τις σφαίρες μας και να κρατάμε μια καλή ισορροπία ανάμεσα σε χτυπήματα και βολές – απλά κάθε μάχη θα αργεί να τελειώσει.

Ένα από τα σχετικά δυνατά στοιχεία του Hunt the Night είναι η ελευθερία που προσφέρει στην εξερεύνηση. Όπως και με άλλα παιχνίδια του είδους, μπορούμε να εξερευνήσουμε κάθε περιοχή με όποια σειρά θέλουμε ή να αφήσουμε τους NPCs να μας προτείνουν μονοπάτια. Κατά την διάρκεια της εξερεύνησης θα βρούμε αρκετούς γρίφους που θα δοκιμάσουν την σκέψη και την παρατηρητικότητά μας καθώς πολλοί από αυτούς χρειάζονται αρκετό ψάξιμο παρόλο που υπάρχουν αρκετά hints για να μας κατευθύνουν.

Η εξερεύνηση που θα κάνουμε και η ελευθερία που μας δίνεται μας φέρνει σε επαφή με νέους εχθρούς και με μια μεγάλη ποικιλία από πλάσματα για να αντιμετωπίσουμε. Κάθε ένα από τα τέρατα έχει διαφορετικές χορογραφίες επιθέσεων που θα πρέπει να μάθουμε και να συνηθίσουμε για να μπορούμε να τα αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά. Στην πλειοψηφία τους, αυτές είναι γρήγορες και δυνατές έως θανατηφόρες οπότε θα πρέπει πάντα να είμαστε έτοιμοι για να τις αποφύγουμε. Κλασική souls-like φόρμουλα. Ωστόσο εδώ, ακόμα και το σύστημα αποφυγής χρειάζεται συνήθεια μιας και είναι…περίεργο.

Ένα ακόμα από τα αξιοσημείωτα στοιχεία του Hunt the Night είναι το πως το σύστημα μάχης μας βοηθάει να ξεχωρίσουμε επερχόμενες επιθέσεις μέσω του ήχου ή εικονικών ειδοποιήσεων. Αυτό το σύστημα είναι σημαντικό τόσο για τους απλούς εχθρούς και κατά την διάρκεια της εξερεύνησης αλλά και στα διάφορα αφεντικά που θα αντιμετωπίσουμε.

Κάθε αφεντικό, πέρα από το μοναδικό design και lore, διακρίνεται από δύο διαφορετικές φάσεις και τρομακτικά επικίνδυνες επιθέσεις που θα μας σκοτώσουν πολλές φορές πριν καταφέρουμε τελικά να νικήσουμε. Ναι, εδώ κάνουμε λόγο για ένα εξαιρετικά δύσκολο παιχνίδι που παρόλο που μας δίνε όπλα και Loadouts για να ανταπεξέλθουμε, καθώς και μερικές ικανότητες ή εργαλεία, δεν μας δίνει κάποιο έπαθλο για τους νέους εχθρούς που ανακαλύπτουμε. Αυτό βέβαια, δεν ισχύει για τα hunts, μικρά quests με μοναδικά τέρατα που μπορούμε να επιλέξουμε αν θα αντιμετωπίσουμε ή όχι. Αν επιλέξουμε κάποιο quest τότε μπορούμε να αποκτήσουμε διάφορα έπαθλα και δώρα που ενδεχομένως να μας είναι χρήσιμα.

Εξίσου άξια αναφοράς είναι και τα γραφικά του παιχνιδιού που ενώ με μια πρώτη ματιά είναι ελκυστικά με αρκετές pixelated λεπτομέρειες, μας αφήνουν να ζητάμε το κάτι παραπάνω όταν αρχίζουμε να παίζουμε. Τα περιβάλλοντα που θα επισκεφθούμε έχουν μια σκοτεινή και τρομακτική ομορφιά, με λουλούδια και φωτεινά χρώματα να “σπάνε” την μονοτονία και το γκρίζο των κάστρων ή το καφέ των ανοιχτών πεδιάδων αλλά τόσο οι χαρακτήρες όσο και τα τέρατα μοιάζουν εκτός τόπου λόγω των outlines και της λεπτομέρειας που χρησιμοποιείται – τα οποία έρχονται σε αντίθεση με τα background σκηνικά.

Το Hunt the Night έχει μια αρκετά καλή απόδοση σε ένα μεγάλο πλήθος υπολογιστικών συστημάτων και τρέχει άψογα στο Steam Deck αλλά δυστυχώς υποφέρει από διάφορα bugs και απροσεξίες ή ατέλειες που γίνονται αισθητές και πολλές φορές μπορεί να εμποδίσουν την πρόοδό μας. Υπήρχαν στιγμές που αντιμετωπίσουμε ένα bug που μας απαγόρευε να πραγματοποιήσουμε επιθέσεις ενώ άλλα ήταν πιο ήπια όπως γραφικά κολλήματα, ατέλειες ή μικρά artifacts που “έσπαγαν το immersion”. Παρόλα αυτά, στο σύνολό της η απόδοση ήταν αρκετά καλή.

Γενικότερα, το Hunt the Night είναι μια αξιόλογη προσπάθεια στην indie σκηνή ακόμα και αν είναι σε ένα είδος που έχει αρχίσει να κουράζεται από τις ατελείωτες προσπάθειες να αντιγραφεί η επιτυχία των Dark Souls και Elden Ring. Όπως και να’χει, τα γραφικά του και τα αξιοσημείωτα pixelated μοντέλα και περιβάλλοντα, το σκληρό αλλά ευχάριστο gameplay του και οι ενδιαφέρουσες μονομαχίες με τα αφεντικά, σε συνδυασμό με τους γρίφους, θα μας δώσουν αρκετές ώρες δοκιμασιών και ελεύθερης εξερεύνησης σε έναν εξίσου ενδιαφέρον κόσμο.

Ευχαριστούμε την εκδότρια εταιρεία για την παροχή του παιχνιδιού.

You may also like