Η Firewalk Studios λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση για το κλείσιμό της, αφήνοντας πίσω μια πορεία γεμάτη “προκλήσεις και επιτυχίες στο χώρο των multiplayer βιντεοπαιχνιδιών” έκανε μια ανάρτηση στο X αποχαιρετώντας τους παίκτες της.
Όπως γράφει η ανάρτηση, η Firewalk Studios ιδρύθηκε το 2018 με στόχο να προσφέρει στους παίκτες μια καινούρια εμπειρία FPS, επενδύοντας σε ένα “μοναδικό και καινοτόμο gameplay” που συνδυάζει στοιχεία από card battlers και fighting games. Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, όπως η πανδημία και η διαδικασία εξαγοράς της από τη Sony Interactive Entertainment, η Firewalk κατάφερε να ολοκληρώσει την παραγωγή και να προσφέρει στους παίκτες έναν σταθερό κόσμο μέσω των Unreal Engine 4 και 5. Το στούντιο κατάφερε να φέρει σε πέρας το εγχείρημά του, αν και η απήχηση του παιχνιδιού στην αγορά ήταν … περιορισμένη.
Η ομάδα της Firewalk, που “ξεχωρίζει για το υψηλό επίπεδο τεχνικής κατάρτισης και δημιουργικότητας“, αφήνει μια παρακαταθήκη στο χώρο. Με την υποστήριξη παικτών και συνεργατών, η Firewalk “κατάφερε να καινοτομήσει”, έστω και αν κάποια από τα φιλόδοξα ρίσκα δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Και έτσι, το τελευταίο κεφάλαιο σε όλη αυτή την ιστορία έφτασε στο…τέλος του.