fbpx
Home NewsGaming News Η Naughty Dog ακύρωσε το Last of Us Online, λιγότερα σύννεφα από σήμερα

Η Naughty Dog ακύρωσε το Last of Us Online, λιγότερα σύννεφα από σήμερα

Γράφει ο/η Τζίμης Γίγας

Η Naughty Dog ανακοίνωσε επίσημα την ακύρωση των σχεδίων της για το The Last of Us Online, όπως ανακοινώθηκε στην ιστοσελίδα της. Το στούντιο αναγνώρισε την απογοήτευση που μπορεί να προκαλέσει αυτή η απόφαση στους θαυμαστές που αναμέναν με ενδιαφέρον ενημερώσεις για το project.

Στη δήλωσή της, η Naughty Dog εξέφρασε το δύσκολο χαρακτήρα της επιλογής να διακόψει την ανάπτυξη του The Last of Us Online. Η απόφαση φαίνεται να οφείλεται σε αναδιοργάνωση που πραγματοποίησε η Sony νωρίτερα μέσα στο έτος, μείωση του μεγέθους του παιχνιδιού της Naughty Dog μετά από εκτίμηση από την πρόσφατα εξαγορασμένη Bungie.

Στον πάγο το Last of us Online

Σύμφωνα με αναφορά του Bloomberg τον Μάιο, υπήρχαν ανησυχίες για τη δυνατότητα του έργου να διατηρήσει το ενδιαφέρον των παικτών για μεγάλο χρονικό διάστημα, που οδήγησε σε επανεκτίμηση και μείωση της ομάδας ανάπτυξης.

Η Naughty Dog είχε υπονοήσει τις προκλήσεις στα social media λίγο πριν δημοσιευθεί η αναφορά του Bloomberg. Το στούντιο είχε υποδείξει ότι το project απαιτούσε περισσότερο χρόνο ανάπτυξης. Η πιο πρόσφατη επιβεβαίωση της ακύρωσης φωτίζει την εκτενή προσπάθεια που κατέβαλε η ομάδα για την ανάπτυξη του The Last of Us Part II. Η ομάδα είχε δημιουργήσει μια μοναδική και υποσχόμενη εμπειρία, βελτιώνοντας τα στοιχεία του gameplay κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Καθώς το project πλησίαζε στην πλήρη παραγωγή, το στούντιο συνειδητοποίησε τον σημαντικό όγκο των φιλοδοξιών του. Η κυκλοφορία και η υποστήριξη του The Last of Us Online θα απαιτούσαν την αφιέρωση όλων των πόρων του στούντιο στην υποστήριξη περιεχομένου μετά την κυκλοφορία για πολλά χρόνια, επηρεάζοντας σοβαρά την ανάπτυξη μελλοντικών Single Player παιχνιδιών.

Αντιμέτωπη με αυτό το δίλημμα, η Naughty Dog περιέγραψε δύο δυνατές πορείες: να μετατραπεί σε ένα στούντιο Live service παιχνιδιών ή να συνεχίσει να επικεντρώνεται στα παιχνίδια με μοναδική πλοκή που καθορίζουν την κληρονομιά της Naughty Dog. Τελικά, η απόφαση λήφθηκε υπέρ του τελευταίου, διατηρώντας την κληρονομιά της Naughty Dog και επιτρέποντας στην ομάδα να επικεντρωθεί στη δημιουργία συναρπαστικών εμπειριών με μοναδικό παίκτη.

Παρά την απογοήτευση, η Naughty Dog εξέφρασε την απεριόριστη υπερηφάνεια για τις προσπάθειες όλων όσων συμμετείχαν στο The Last of Us Online. Οι γνώσεις και οι τεχνολογικές επενδύσεις από αυτό το παιχνίδι θα επηρεάσουν τα μελλοντικά project του στούντιο. Η Naughty Dog διαβεβαίωσε την κοινότητα ότι υπάρχουν πολλά φιλόδοξα παιχνίδια υπό ανάπτυξη και θα δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες όταν έλθει η κατάλληλη στιγμή. Το στούντιο εξέφρασε βαθιά ευγνωμοσύνη προς την κοινότητά του για τη στήριξη που παρείχε όλα αυτά τα χρόνια.

You may also like