Ο δημιουργός του Live A Live, Takashi Tokita, εξέφρασε την επιθυμία του να δημιουργήσει ένα sequel για το cult κλασικό JRPG. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε αρχικά το 1994 για το Super Famicom στην Ιαπωνία και δεν έλαβε ποτέ έκδοση στη δύση. Ωστόσο, το παιχνίδι έχει διατηρήσει μια καλή φήμη όλα αυτά τα χρόνια.
Πέρυσι, το Live A Live κυκλοφόρησε στο Nintendo Switch και μόλις πρόσφατα κυκλοφόρησε ένα remake σε PS5, PS4 και PC, το οποίο παρουσίασε το παιχνίδι σε ένα ευρύτερο κοινό, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας γενιάς gamers. Στο review για το Joystick, ο Παναγιώτης Δημητρακόπουλος το θεώρησε ως μια ευχάριστη έκπληξη.
Η παραγωγή του remake έγινε από τον Takashi Tokita, τον σκηνοθέτη του αρχικού παιχνιδιού. Σε πρόσφατο βίντεο, ο Tokita ρωτήθηκε αν θα τον ενδιέφερε να κάνει ένα σίκουελ, στο οποίο απάντησε θετικά, λέγοντας «το ελπίζω».
Η επιρροή του Live A Live μπορεί να γίνει αισθητή στη gaming βιομηχανία σήμερα, όπως φαίνεται σε παιχνίδια σαν το Octopath Traveler, το οποίο εμπνέεται από τις πολλαπλές ιστορίες του παιχνιδιού και τους πρωταγωνιστές που ενώνονται για να σχηματίσουν μια μεγάλη ιστορία. Αν και ένα σίκουελ είναι επί του παρόντος απλώς μια προσωπική ελπίδα της Tokita, φαντάζει συναρπαστικό να γνωρίζουμε ότι ο δημιουργός είναι ανοιχτός στην ιδέα της επανεξέτασης του κόσμου του Live A Live. Ελπίζουμε και εμείς με τη σειρά μας να γίνει πραγματικότητα.