Σε μια πρόσφατη συνέντευξη με το Kinda Funny Games, ο Phil Spencer, ο επικεφαλής του gaming στη Microsoft, ζήτησε συγγνώμη για την κατάσταση του Redfall, του τελευταίου First party παιχνιδιού από το Xbox, και αναγνώρισε τα τεχνικά προβλήματα και τις κακές κριτικές του παιχνιδιού. Ο Spencer επιβεβαίωσε ότι η Arkane Austin θα εργαστεί για τη βελτίωση της ποιότητας του παιχνιδιού. Το Redfall, το πρώτο μεγάλο αποκλειστικό του Xbox από την Bethesda, έλαβε συνολικά σκορ 62 και 58 στο Metacritic για Xbox Series X/S και PC, αντίστοιχα, και αυτή τη στιγμή έχει βαθμολογία χρηστών μόλις 2,6 και 1,9 στα δέκα.
Ο Spencer ανέφερε ότι το Xbox δεν περίμενε την αρνητική υποδοχή του παιχνιδιού και ότι η περαιτέρω καθυστέρηση του παιχνιδιού δεν θα είχε λύσει τα σημαντικά του ζητήματα. Αποκάλυψε ότι οι ίδιοι διενεργούν εσωτερικές κριτικές για κάθε παιχνίδι πριν κυκλοφορήσει και ότι η βαθμολογία του Redfall ήταν διψήφια χαμηλότερη από το αναμενόμενο. Ο Spencer τόνισε ότι το Xbox δεν θα καθυστερούσε ένα παιχνίδι εάν δεν πίστευε ότι θα μπορούσε να πραγματοποιήσει το δημιουργικό του όραμα.

Αν και αναγνώρισε τα προβλήματα ποιότητας και τα σφάλματα στο Redfall, ο Spencer ισχυρίστηκε ότι η κακή υποδοχή του παιχνιδιού οφειλόταν κυρίως στην αποτυχία της ομάδας ανάπτυξης να πετύχει τους στόχους της. Υποσχέθηκε να εργαστεί για τη βελτίωση της ποιότητας και της εκτέλεσης του παιχνιδιού, επιτρέποντας παράλληλα στην ομάδα ανάπτυξης να πραγματοποιήσει τις δημιουργικές της φιλοδοξίες. Ο Spencer ζήτησε συγγνώμη για την απογοήτευση που προκλήθηκε στην κοινότητα του Xbox και υποσχέθηκε να προσφέρει μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών που θα συνεχίσουν να εκπλήσσουν και να ευχαριστούν τους θαυμαστές.