Σύμφωνα με δημοσιεύματα η ΕΑ έχει καταχωρήσει πατέντα που θα δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας φωνητικής ερμηνείας in-game χρησιμοποιώντας τη φωνή του ίδιου του παίκτη. Η συγκεκριμένη πατέντα, με ονομασία “Generating speech in the voice of a player of a video game”, είχε κατατεθεί το 2020. Η βασική ιδέα είναι ότι οι παίκτες θα μπορούν να βάλουν τη δική τους φωνή στο παιχνίδι, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα να μπορούν κάνουν τον πρωταγωνιστή να ακούγεται σαν αυτούς.
Η πατέντα περιγράφει τη διαδικασία για την εισαγωγή περιεχομένου ομιλίας. Αφού οι παίχτες εισάγουν τα δεδομένα, αυτά θα περνούν μέσα από μια μονάδα synthesiser, από ένα μετατροπέα και από ένα κωδικοποιητή φωνής για τη δημιουργία νέου διαλόγου με βάση το δείγμα.

Σύμφωνα με τη πατέντα, ενώ παλιότερα θα απαιτούνταν πολλές ώρες δειγμάτων ομιλίας, πλέον θα είναι εφικτή η δημιουργία ήχου με μόλις μια μικρή ποσότητα ομιλίας διάρκειας λεπτών. Το γεγονός φυσικά ότι έχει κατατεθεί αυτή η πατέντα δεν αποτελεί εγγύηση ότι θα τη δούμε να εφαρμόζεται μελλοντικά σε κάποιο παιχνίδι. Πάντως θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να βλέπαμε τη τεχνολογία αυτή σε RPG παιχνίδια όπου υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας ενός χαρακτήρα εξ’ολοκλήρου.