fbpx
Home NewsAlt News Πρωτοφανής επικοινωνιακή αντεπίθεση της Microsoft μέσω διαδικτυακής εκστρατείας

Πρωτοφανής επικοινωνιακή αντεπίθεση της Microsoft μέσω διαδικτυακής εκστρατείας

Γράφει ο/η Βύρωνας Αρβανιτης

«Δεν μας ενδιαφέρει να ξεπεράσουμε σε πωλήσεις Sony και Nintendo» και άλλα επιχειρήματα που θα συζητηθούν από τη Microsoft, προβάλλονται στο νεο site της αμερικανικής εταιρείας, που σκοπό έχει να απαντήσει σε όσους τη κατηγορούν για απόπειρα δημιουργίας μονοπωλίου, μέσω της εξαγοράς της Activision Blizzard.

Ο αμερικανικός κολοσσός εστιάζει στη δυναμική του mobile και προειδοποιεί για τα ολιγοπώλια που σχηματίζονται στον πιο επικερδή τομέα του σύγχρονου gaming (όπως τα Google και Apple stores, ή την κινεζική υπερ – πολυεθνική “Tencent”), ενώ τονίζει πως δεν έχει αντίρρηση τα IP που εξαγοράζει να μην είναι exclusive, αλλά να κυκλοφορούν και σε άλλες πλατφόρμες όπως το Playstation (προφανώς με το αζημίωτο, π.χ. μέσω της επέκτασης του “Gamepass” και του “Xcloud”).

Φυσικά, με αυτό το τρόπο, η Microsoft και το Xbox δεν αποσκοπούν να πείσουν μόνο το κοινό, αλλά και τις Επιτροπές Ανταγωνισμού. Θυμίζουμε ότι η εξαγορά από τη Microsoft του ομίλου Activision/Blizzard, που θα στοιχίσει σχεδόν 70 δισεκατομμύρια δολάρια, έχει μεν αδειοδοτηθεί παγκοσμίως από κάποιες Επιτροπές Ανταγωνισμού, αλλά φαίνεται να «κολλάει» στις αρμόδιες βρετανικές και, ενδεχομένως, στις ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές , ενώ ήδη υπάρχουν μεγάλες αντιδράσεις από τη Sony, με τον επικεφαλής του Playstation, Jim Ryan, να σπέυδει ήδη από τις 8 Σεπτεμβρίου στις Βρυξέλλες, προκειμένου να καταγγείλει την παραπάνω εξαγορά στην ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τα banners της εκστρατείας, με μαρκαρισμένα τα σημεία που μας προξένησαν τη μεγαλύτερη εντύπωση – εσείς μπορείτε να ανακαλύψετε και δικά σας:

You may also like