Home NewsGaming News To νέο Microsoft mobile store και το «παλιό» console war

To νέο Microsoft mobile store και το «παλιό» console war

Γράφει ο/η Βύρωνας Αρβανιτης

Ενώ το «σήριαλ» της έγκρισης της εξαγοράς της Activision από τη Microsoft, συνεχίζεται, προχθές διέρρευσε ολόκληρη η απάντηση της MS στις επιφυλάξεις της βρετανικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (CMA).

Σε αυτή, διακρίνεται και ο σχεδιασμός ενός Microsoft mobile store, που θα εμπλουτιστεί με περιεχόμενο του ομίλου Activision / Blizzard, (π.χ. Candy Crush, Call of Duty Mobile… ) ώστε να παρασύρει πελάτες από τα αντίστοιχα διαδικτυακά καταστήματα της Google και Apple. Εδώ βλέπετε τα 3 αντίστοιχα αποσπάσματα, «αλιευμένα» από το mp1st.com και το theverge.com

Όταν στις 4/10 δημοσιεύαμε την είδηση για το ξεχωριστό site, που έφτιαξε η Microsoft, προκειμένου να προωθήσει επικοινωνιακά την εξαγορά της Activision, πολλοί συνέχισαν να εστιάζουν στη κόντρα με τη Sony, θεωρώντας ολόκληρο το site, λίγο ως πολύ, μια αστεία απόπειρα να υποτιμηθεί το μέγεθος της ζημιάς που μπορεί να προκληθεί στον βασικό ανταγωνιστή του Xbox, εφόσον ολοκληρωθεί το τεράστιο αυτό deal.

Αν κάποιος το ξαναδιαβάσει χωρίς διάθεση για console war, θα δει ότι έχουμε «μαρκάρει» στα αντίστοιχα γραφήματα, το πόσο πολλαπλά κερδοφόρο είναι το mobile gaming, συγκριτικά με το console gaming.

Φυσικά, ένα τέτοιο mobile store σημαίνει ότι θα υπάρχει συγκατάθεση και φιλοξενία δύο αμερικανικών κολοσσών, στις mobile συσκευές. Η Google, λόγου χάρη, δέχτηκε τη φιλοξενία της εφαρμογής του Xbox Game Pass. Αντιθέτως, η Apple «πολέμησε» το Game Pass, μέχρι που η MS χρησιμοποίησε το αντίστοιχο browser στις συσκευές της Apple, για να παρεισφρήσει στο συγκεκριμένο οικοσύστημα.

Αντί επιλόγου, σας παραθέτουμε τη παρακάτω «πίτα» εσόδων από το κάθε gaming platform, για το 2022, όπως αναρτήθηκε στο αξιόπιστο site newzoo.com:

You may also like