Το νεότερο παιχνίδι υπό την αιγίδα του Riot Forge σμιλεύτηκε και ονομάζεται Bandle Tale: A League of Legends Story. Μετά το πρόσφατο τραγούδι του Nunu, το επόμενο και δυστυχώς τελευταίο ορυκτό προς επεξεργασία βρίσκεται στο Bandle City, στον κόσμο του οποίου κατοικούν τα πιο αγαπητά πλάσματα τους σύμπαντος της Riot Games, τα Yordles.
Κατάφερε όμως το σιδηρουργείο να κλείσει με το κεφάλι ψηλά ή αναγκάστηκε ο αρθρογράφος να δηλώσει παραίτηση στα δεκαπέντε λεπτά;

O ταπεινός μας πρωταγωνιστής είναι ένας Knitter, ο οποίος ζει στο ταπεινό του σπίτι της ταπεινής Yarnville, ο οποίος για να καταφέρει να δει τι υπάρχει στον κόσμο, πρέπει να περιμένει να τελειώσει ο αιώνιος σε διάρκεια κύκλος διδασκαλίας. Όμως, η πρόσκληση για ένα πάρτι και η κατάληξη αυτού θα τον οδηγήσει σε μία περιπέτεια που θα πρέπει να χρησιμοποιήσει όλες τις γνώσεις που έχει για να καταφέρει να επαναφέρει την τάξη στην Bandle City.
Το σενάριο και η ιστορία θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ενδιαφέροντα, αλλά παλεύει εσωτερικά αρκετά σε θέμα ισορροπίας. Η αφήγηση από την Yummi σε συνδυασμό με τα όμορφα σχέδια τα οποία αναπαριστούν συγκεκριμένα γεγονότα από την ιστορία της Bandle City είναι υπέροχα εκτελεσμένα, αλλά έρχονται σε μία μικρή σύγκρουση με τους ατελείωτους διαλόγους που δεν είχαν κατά ένα μεγάλο μέρος νόημα ύπαρξης. Μέχρι και σε σημεία που δίνονται διαφορετικές επιλογές για ερωτήσεις προς τα Yordles, οι επιλογές είναι καθαρά εικονικές, καθώς δεν δημιουργούν καμία διαφορά στο σενάριο.
Ίσως θα έπρεπε να θιχτεί και το θέμα της διάρκειας, καθώς θα μπορούσαν κάποιες ώρες, καθώς είτε λόγω περίσσιων γεγονότων στην ιστορία, είτε λόγω του “πινγκ πονγκ” που αναγκάζεστε να βιώσετε σε μερικές στιγμές, μπορεί να σας κουράσει.

Τα κύρια κομμάτια του gameplay στο Bandle Tale (θα το αναφέρουμε έτσι για θέμα ευκολίας) περιτριγυρίζονται γύρω από ένα κύκλο τριών μηχανισμών.
Ο πρώτος τιμάει το όνομα του crafting και τον Skill Trees. Στο περιβάλλον που θα βρεθείτε υπάρχουν διάφορα υλικά για να μαζέψετε και να κατασκευάσετε τις δημιουργίες σας. Όσο περισσότερο δημιουργείτε, τόσους περισσότερους πόντους θα μαζέψετε και όταν πέσετε για ύπνο, έχετε την δυνατότητα να τους εξαργυρώσετε σε αστέρια για να αναβαθμίσετε κάποιο από τα τέσσερα διαθέσιμα και γεμάτα ποικιλία δέντρα ικανοτήτων.
Η ποικιλία των αντικειμένων, αλλά και των μηχανημάτων είναι ικανοποιητική για την διάρκειά του και κάθε τι που θα φτιάξετε έχει την χρησιμότητά του. Σε κάποιες περιπτώσεις, όμως, πρέπει να τονίσουμε ότι ίσως η πολυπλοκότητα για την δημιουργία μερικών αντικειμένων θα κουράσει. Παρόλα αυτά, το Bandle Tale έχει φροντίσει να δημιουργήσει οικονομικές παρακάμψεις για κάποια από τα σημαντικά αντικείμενα της ιστορίας.
Κάτι αρκετά ενδιαφέρον που δεν έχει διευθετηθεί ακόμα είναι η χρήση του inventory. Τα αντικείμενα μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε είτε στην δημιουργία συνταγών, είτε στην δημιουργία μηχανημάτων, χωρίς απαραίτητα να υπάρχουν στο σακίδιο σας. To γεγονός αυτό, βέβαια, δεν συνέβαινε πάντα, προκαλώντας την απορία αν ισχύει για συγκεκριμένα αντικείμενα ή αποτελεί κάποιο bug.

Το δεύτερο γρανάζι αυτού του συστήματος βασίζεται στο μαγείρεμα και στην διοργάνωση ενός μπουφέ. Όταν έχετε αρκετούς πόντους, μπορείτε να ξεκινήσετε να μαγειρεύετε κάποιο από τα επιλεγμένα γεύματα που είναι διαθέσιμα. Το εκάστοτε γεύμα δημιουργείται με βάση τα υλικά που έχετε μαζέψει στην πορεία του ταξιδιού σας, καθώς και από τον δικό σας οικόσιτο κήπο.
Τέλος, το τρίτο μέρος που κλείνει αφορά την διοργάνωση πάρτυ. Κάθε ένα διαθέτει και τα δικά του χαρακτηριστικά για να λάβει μέρος, βάζοντας σας στην διαδικασία να δημιουργήσετε τους τρόπους αναψυχής με την κατάλληλη προσαρμογή για να καλυφθούν οι ανάγκες.
Παρόλο που το πρώτο κομμάτι αυτού του κύκλου πληροί τα κλασικά κριτήρια οποιουδήποτε, τα άλλα δύο φαίνονται διασκεδαστικά για τους καλεσμένους, αλλά ελαφρώς στρεσογόνα για εσάς, καθώς πρέπει να τρέξετε για να ικανοποιήσετε όλους τους παρευρισκόμενους, αλλά και να μαζέψετε την ενέργεια στο τρίτο στάδιο. Αποτελεί γενικότερα έναν ωραίο και ενδιαφέρον κύκλο για τον κορμό του παιχνιδιού.

Το Pixel Art είναι μία αρκετά διαφορετική επιλογή σε σύγκριση με το πώς έχει συνηθίσει ο εκάστοτε παίκτης να βλέπει τα Yordles. Παρόλα αυτά, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήταν πετυχημένος. Τα κύρια χαρακτηριστικά των “διάσημων” χαρακτήρων ήταν ταιριαστά με το πρωτότυπο υλικό και δεν υπήρχε σημείο στον χάρτη, από την μικρότερη λεπτομέρεια μέχρι και το μεγαλύτερο τοπίο που θα αντικρίσετε, που δημιουργούσε κάποια δυσάρεστη αίσθηση.
Όσο όμορφο είναι το παραμύθι του Bandle Tale για τα μάτια σας, άλλο τόσο είναι και για τα αυτιά σας. Δίνεται ακόμα και μέσω αυτού η αίσθηση ενός παραμυθένιου κόσμου όπου η αρμονία και η ομαλή επικοινωνία μεταξύ των κατοίκων είναι τα κύρια μελήματα. Η μουσική του συμφωνεί σε μεγάλο βαθμό με το κόσμο του, και τα ηχητικά εφέ είναι ήσυχα, αλλά ταιριαστά με την κίνηση που κάνει ο χαρακτήρας.

Για τον τεχνικό τομέα, καθώς και το κλείσιμο του κειμένου, δεν θα σας ενοχλήσουμε πολύ. Το Bandle Tale τρέχει άρτια και χωρίς κανένα τεχνικό θέμα, κάτι αναμενόμενο, όχι μόνο από το μέγεθος του, αλλά και από την εμπειρία της δημιουργού Lazy Bear Games.


