Η αδυσώπητη μηχανή παραγωγής τίτλων (και ζεστών χρημάτων) της Activision δείχνει πώς θα συνεχιστεί ακάθεκτη. Με το τωρινό μοντέλο – κρατώντας τα “βασικά προσχήματα με την λιγότερο δυνατή προσπάθεια” – να παραμένει κυρίαρχο. Παρότι περιμέναμε ίσως πιο ριζικές αλλαγές στην διαχείριση της ποιότητας της δημοφιλούς σειράς, στη μετά-Microsoft εποχή.
Κάθε ελπίδα για ένα ολικό ‘ρεκτιφιέ’ με ένα (τουλάχιστον) 2ετές διάλειμμα από τις ετήσιες κυκλοφορίες φαίνεται να έχει χαθεί. Ίσως θα λέγαμε οριστικά πια. Αντ’ αυτού, τα πρόσφατα leaks ενός πολύ αξιόπιστου και παλιού insider (Ghost of Hope) αλλά και του επίσης γνωστού CharlieIntel, επιβεβαιώνουν την αδιάλειπτη ροή τίτλων. Ειδικά αν αναλύσουμε τα έσοδα του franchise. Αλλά προφανώς και την νωθρή αντίδραση του κοινού να κριτικάρει με ρεαλιστικά αποτελέσματα την εταιρεία, ή τις πρακτικές της.
Συγκεκριμένα, τα τέλη της χρονιάς θα βρουν για ακόμη μια φορά την Treyarch να ετοιμάζει έναν επίσης Black Ops τίτλο. Ο οποίος θα έρθει ως συνέχεια του 2ου μέρους (του 2012) αλλά ταυτοχρόνως και του Black Ops 6 (2024). Με αυτόν να τοποθετείται χρονικά ανάμεσα στα γεγονότα των Black Ops 2 και 3. Κάτι παρόμοιο όπως έγινε με το Black Ops Cold War & Black Ops 6. Με το πρώτο (του 2020) να λειτουργεί ως πιο κοντινή συνέχεια του αρχικού Black Ops (2010).
Η 10η-γενιά κονσολών φέρνει ‘Xbox Prime’ & Modern Warfare 4.
Το 2026, η Infinity Ward επιστρέφει μετά το MWII του 2022 με (πιθανότατα) το Modern Warfare 4. Το οποίο εικάζεται πως θα είναι ο launch τίτλος που θα πλαισιώσει την κυκλοφορία του Xbox Prime. Ξεκινώντας κι επισήμως τον χορό της 10ης γενιάς κονσολών. Το παιχνίδι υπόσχεται να φέρει πίσω μηχανισμούς όπως το wall running και το νεοφερμένο omnimovement. Ένα χαρακτηριστικό που θα επιστρέψει και στον τίτλο του 2025. Αντλώντας έμπνευση από μια εποχή της σειράς που οι αρκετοί παίκτες δεν συμπαθούσαν απόλυτα με τον συγκεκριμένο “αεράτο” μηχανισμό.
Το 2027, η Sledgehammer Games λαμβάνει ξανά την σκυτάλη. Με την πιθανότητα για ένα Infinite Warfare 2 να παραμένει ζωντανή. Καθώς η ομάδα ανάπτυξης έχει δηλώσει επανειλημμένα στο παρελθόν ότι επιθυμούσε να λάβει το πράσινο φως μια συνέχεια.
[Διαβάστε επίσης]
Όπως φαίνεται η Microsoft/Activision θα επιλέξει να φέρει μια αύρα άμεσων gameplay συνεχειών στον τίτλο. Μαζί πάντα με την συνταγή-ενοποίησης ενισχυμένη από το ετήσιο Warzone. Η στρατηγική αυτή, ωστόσο, αφήνει ελάχιστα περιθώρια ανανέωσης. Πόσο μάλλον να δικαιολογήσουν την τιμή των 80+€. Καθώς οι τίτλοι μοιάζουν περισσότερο με ‘προϊόντα’ μιας γραμμής παραγωγής σ’ εργοστάσιο παρά με ξεχωριστές δημιουργίες με ψυχή. Οι οποίες θα άφηναν τόσο τον τίτλο να έχει αέρα δημιουργικής ανανέωσης, όσο και να ξεκουραστούν οι ομάδες ανάπτυξης. ‘Κατεβάζοντας’ πιο ενθουσιώδεις ιδέες. Όσο χρόνια και καίρια προβλήματα στην ίδια την φύση του παιχνιδιού (bugs, cheaters κ.α.) όπως και στον βασικό σχεδιασμό του τα τελευταία 4 χρόνια, δείχνουν να μην υπάρχουν τα κίνητρα προσεκτικής επανεξέτασης τους.
Microsoft: Νέα φορητή κονσόλα στον ορίζοντα
Παράλληλα, ο ίδιος leaker αναφέρθηκε στο γεγονός πως η Microsoft φέρεται να συνεχίζει τα σχέδια της για τη δική της μεγάλη είσοδο στη φορητή αγορά. Με μια ισχυρή handheld Xbox (φορητή) κονσόλα, όπως σας είχαμε πληροφορήσει στο παρελθόν. Η οποία θα εμφανιστεί λίγο πιο μετά την κυκλοφορία του Xbox Prime, εντός του 2027. Η κίνηση αυτή στοχεύει καθαρά ν’ ανταγωνιστεί δυναμικά συσκευές όπως τα SteamDeck & ROG Ally. Αλλά φυσικά και το επερχόμενο Switch 2 της Nintendo. Που αναμένεται φέτος, προς τα μέσα της χρονιάς.
Το Call of Duty παραμένει σημείο αναφοράς για τη βιομηχανία. Αλλά η στασιμότητα στη δομή και οι αυξανόμενες απαιτήσεις για πραγματική καινοτομία δείχνουν να στενεύουν. Με τον τίτλο να βασίζεται πολύ περισσότερο πια στην νοσταλγική αναβίωση και στο μοτίβο ‘ πράττοντας τα απολύτως βασικά κι απαραίτητα ‘ για να θεωρείται μια “ξεχωριστή” και λειτουργική κυκλοφορία, όσο ποτέ άλλοτε.
Εσείς συμφωνείτε με αυτή την πρακτική; Τι θ’ αλλάζατε; Ποιος τίτλος ξεχώρισε περισσότερο κατά την κρίση σας τα τελευταία 5 χρόνια (2019-2024) ετήσιων κυκλοφοριών; Πείτε μας κάτω στα σχόλια.