fbpx
Home ReviewsGame Reviews Metal Hellsinger | The Review

Metal Hellsinger | The Review

Γράφει ο/η Αλέξανδρος Ατσκακάνης

Μεταλλικέςσυγχορδίες

Η μέταλ μουσική στα μυαλά πολλών είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την λατρεία του έκπτωτου άγγελου (a.k.a Σατανάς, Βελζεβούλης, ο έξ’αποδώ κλπ) και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι σε παιχνίδια που σκοπός σου είναι να εξολοθρεύσεις στρατιές δαιμόνων. Παιχνίδια σαν το Painkiller και το Doom ήταν εμπλουτισμένα με κομμάτια που απλά απογείωναν το gameplay και την εμπειρία του παίχτη κάνοντάς τον να περάσει αμέτρητες ώρες κουνώντας ρυθμικά το κεφάλι τους πάνω κάτω ακούγοντας τα σολαρίσματα της ηλεκτρικής κιθάρας. Στο Metal Hellsinger η μουσική είναι ο πρωταγωνιστής και κάνει αυτό το ρυθμικό κούνημα μέρος του gameplay.

The Unknown

Ο πρωταγωνιστής της ιστορίας μας είναι μια άγνωστη ψυχή που έφτασε στην κόλαση χωρίς να γνωρίζει κανείς για αυτήν τίποτα. Δεν ήταν όμως μια συνηθισμένη ψυχή. Δεν άφησε τους δαίμονες σε ησυχία δημιουργώντας προβλήματα με αποτέλεσμα ο Κόκκινος Δικαστής (ο διάβολος) να της κλέψει αυτό που αγαπούσε περισσότερο στον κόσμο, την φωνή της, και να την κλειδώσει με μαγεία μακριά της. Έτσι λοιπόν η The Unknown ξεκινά το ταξίδι της στα 8 επίπεδα της κόλασης για να βρει τρόπο να σπάσει την μαγεία και να πάρει πίσω την φωνή της.

Ο ρυθμός είναι το κλειδί

Υπάρχουν πολλά παιχνίδια που το gameplay βασίζεται στον ρυθμό της μουσικής (Guitar Hero, Rock Band κλπ). Δεν είχα δει κανένα όμως που να είναι πρώτου προσώπου. Ξεκινώντας το μικρό tutorial μπαίνεις στην διαδικασία να συντονίσεις τα χτυπήματα του ήρωα με τον ρυθμό της μουσικής υπόκρουσης και πιστέψτε με είναι πάρα πολύ απολαυστικό να το κάνεις. Όλες οι βασικές κινήσεις του πρωταγωνιστή μπορείς να τις κάνεις οποιαδήποτε στιγμή θέλεις αλλά αν τις κάνεις επάνω στον ρυθμό το Metal Hellsinger σε ανταμείβει. Για να πετύχεις τον απόλυτο συντονισμό το παιχνίδι έχει έναν μηχανισμό που σε βοηθάει. Στο κέντρο της οθόνης και αριστερά, δεξιά του στόχου υπάρχουν βέλη τα οποία κινούνται προς αυτόν. Αν εσύ κάνεις την κίνηση ακριβώς στο σημείο που το βέλος περνάει από ένα συγκεκριμένο πλαίσιο δίπλα από τον στόχο πετυχαίνεις τον απόλυτο συντονισμό και το χτύπημα ανεβάζει τον πολλαπλασιαστή για να έχεις μεγαλύτερο σκορ.

HighScore

Στο Metal Hellsinger το σενάριο δίνει μια όμορφη πινελιά στην εμπειρία και η αφήγηση της ιστορίας γίνεται με τρόπο απολαυστικό χωρίς όμως να είναι και ο κορμός του gameplay. Στο Metal Hellsinger ο απόλυτος σκοπός σου είναι να κάνεις το High Score. Στο τέλος κάθε επιπέδου της κόλασης βλέπεις τι σκορ έκανες και την κατάταξή σου ανάμεσα σε παίκτες από ολόκληρο τον κόσμο. Πολλές φορές επανέλαβα ένα επίπεδο για να κάνω καλύτερο σκορ. Όσο μεγαλύτερη σειρά χτυπημάτων (Hit Streak) έχεις επάνω στον ρυθμό τόσο μεγαλώνει και ο πολλαπλασιαστής για να έχεις μεγαλύτερο σκορ. Ξεκινάς από πολλαπλασιαστή 1x και φτάνεις μέχρι το 16x. Αν δεν μπορέσεις να κάνεις χτυπήματα πάνω στον ρυθμό αυτός ο πολλαπλασιαστής μειώνεται και έτσι και εσύ έχεις χαμηλότερο σκορ. Ένας ακόμη μηχανισμός του πολλαπλασιαστή που σε κάνει να θέλεις να τον  διατηρήσεις στο μέγιστο είναι και η ίδια η μουσική. Τα μουσικά κομμάτια καθώς ξεκινάς την πίστα ξεκινούν από ένα βασικό beat και καθώς εσύ ανεβάζεις τον πολλαπλασιαστή προστίθενται και περισσότερα στοιχεία στη μουσική. Με αποκορύφωμα στο 16x να μπαίνουν και τα φωνητικά! Αυτός ο μηχανισμός και μόνο σε κάνει να θέλεις να είσαι αλάνθαστος και να τερματίσεις την πίστα χωρίς να χάσεις ούτε ένα χτύπημα.

Οπλισμός της The Unknown

Ξεκινάς το ταξίδι σου έχοντας σαν βασικό σου όπλο ένα σπαθί και μέσα στο tutorial βρίσκεις και ένα κρανίο που κρατώντας το πετάς πύρινες μπάλες από αυτό. Στα δύο αυτά όπλα, που έχεις πάντα μαζί σου, προστίθενται και άλλα τέσσερα που ξεκλειδώνεις στην διάρκεια του παιχνιδιού. Στην αρχή κάθε επιπέδου το παιχνίδι σου ζητάει να διαλέξεις οπλισμό. Τα δύο (σπαθί και κρανίο) που έχεις πάντα μαζί σου και άλλα δυο από αυτά που ξεκλειδώνεις. Στα όπλα που έχεις μαζί σου ακόμη και ο μηχανισμός του reload επηρεάζεται από τον ρυθμό. Αν το reload το κάνεις στον ρυθμό επάνω γίνεται σχεδόν άμεσα και δεν σε καθυστερεί στο να συνεχίσεις να χτυπάς τους αντιπάλους σου. Δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία στον οπλισμό αλλά μπορώ να πω ότι κάθε ένα από αυτά σου δίνει την δυνατότητα να παίξεις πολύ διαφορετικά. Η πρόσβαση στα όπλα δίνεται αρκετά γρήγορα (ένα σε κάθε μία από τα 4 πρώτα επίπεδα της κόλασης).

Η κόλαση και οι κάτοικοί της

Στο Metal Hellsinger υπάρχουν οκτώ επίπεδα (πίστες) και τρεις βαθμούς δυσκολίας. Το normal (Τhe Goat) είναι αυτό που ξεκινάς και πιστεύω ότι είναι το καλύτερο για να μπεις και να ξεκινήσεις το παιχνίδι. Σε κάθε ένα επίπεδο στην δυσκολία The Goat έχεις την δυνατότητα να πεθάνεις μέχρι δύο φορές και αυτό είναι αρκετά βοηθητικό για να μπορέσεις να απολαύσεις το παιχνίδι χωρίς να επαναλαμβάνεις κάθε επίπεδο από την αρχή. Το περιβάλλον τώρα των κολάσεων είναι αρκετά όμορφο και κάθε επίπεδο είναι γραμμικό και για να φτάσεις στο τέλος θα ακολουθήσεις μια συγκεκριμένη διαδρομή που είναι πάντα η ίδια. Δεν υπάρχει καθόλου εξερεύνηση στο παιχνίδι και ο μόνος λόγος για να ξαναπαίξεις μια πίστα είναι να κάνεις καλύτερο σκορ. Οι εχθροί που βρίσκεις στην διάρκεια του παιχνιδιού δεν είναι πολλοί αλλά μπορώ να πω ότι είναι τελείως διαφορετικοί ο ένας από τον άλλο. Στο Metal Hellsinger δεν θα βρεις ίδια μοντέλα εχθρών που απλά κάποια είναι πιο εξελιγμένα ή κάνουν διαφορετικό είδος ζημιάς. Θα βρεις από τα μικρούς δαίμονες που πεθαίνουν σχεδόν με ένα χτύπημα μέχρι και τεράστιους δαίμονες που μπορούν αυτοί να σε σκοτώσουν με ένα χτύπημα. Στο τέλος της κάθε κόλασης θα βρεις και ένα Boss. Εδώ τα πράγματα είναι λίγο απογοητευτικά. Σχεδόν όλα τα Bosses είναι πανομοιότυπα με ελάχιστες διαφορές οπτικά. Το μόνο που αλλάζει δραστικά σε κάθε Boss Fight είναι το μοτίβο με το οποίο επιτίθενται. Από την άλλη όμως αυτό που κάνει τα Boss Fights να είναι και αυτά αρκετά απολαυστικά είναι η μουσική.

Μου πήρε γύρω στις 4 με 5 ώρες για να δω τους τίτλους τέλους του παιχνιδιού. Από εκεί και μετά το πόσο θα ασχοληθεί κανείς με το παιχνίδι παραπάνω είναι δικό του θέμα. Στον μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας η πρόκληση είναι αρκετά μεγαλύτερη. Το παιχνίδι σου δίνει περισσότερους εχθρούς να αντιμετωπίσεις και αν πεθάνεις μια φορά ξαναπαίζεις το ίδιο επίπεδο από την αρχή. Το παιχνίδι υπάρχει στο Game Pass και αυτό είναι υπέροχο. Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον είναι συνδρομητής της υπηρεσίας. Κάτι που προσωπικά εκτίμησα από τους Developers ήταν το γεγονός ότι έχουν τα δικαιώματα για τα μουσικά κομμάτια και στην περίπτωση που κάποιος είναι δημιουργός περιεχομένου μπορεί να ανεβάσει άφοβα βίντεο του παιχνιδιού χωρίς να υπάρχει ο φόβος του Copywrite claim ή Strike. Αυτό βέβαια πάντα με μια μικρή επιφύλαξη από μέρους μου μιας και το Copywrite system από τις πλατφόρμες δεν είναι τελειοποιημένο ακόμα. Τέλος αξίζει να αναφέρω και τον τεχνικό τομέα του παιχνιδιού που ήταν άψογος από την αρχή μέχρι το τέλος. Δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα με bugs ή οτιδήποτε άλλο που δυσκόλευε την εμπειρία μου. Το calibrate που μπορείς να κάνεις μέσα από τα settings του παιχνιδιού είναι αξιόπιστο και η μόνη φορά που χρειάστηκε να ξανακάνω ήταν όταν έπαιξα το παιχνίδι και άκουγα από τα ηχεία του υπολογιστή μιας και είχα μια μικρή απόκλιση στον ήχο σε σχέση με τα ακουστικά.

You may also like