fbpx
Home ReviewsGame Reviews Modern Warfare II: Campaign | The Review

Modern Warfare II: Campaign | The Review

Γράφει ο/η Αλέξανδρος Μανδραβίλλης

Το Modern Warfare II έφτασε λοιπόν. Από τους πιο αναμενόμενους τίτλους της χρονιάς για εμένα μιας και ακολουθεί το εξαιρετικό Modern Warfare (2019), και αποτελεί την βάση που γυρίζει σελίδα στο Warzone. To συγκεκριμένο review θα είναι μικρότερο σε μέγεθος από αυτά που έχετε συνηθίσει μιας και μιλάμε για το μισό κομμάτι ενός παιχνιδιού. Θα ακολουθήσουν επιπλέον άρθρα για Multiplayer/Spec Ops και Warzone II όταν κυκλοφορήσουν ξεχωριστά. Let’s go dark.

Αρχικά τα γραφικά του είναι στο top 5 των τελευταίων ετών. Αν και γενικά το επίπεδο λεπτομέρειας είναι πολύ ψηλό, σε κάποια σημεία το παιχνίδι όχι μόνο ισοφαρίζει αλλά και ξεπερνάει τα 2 παιχνίδια που θεωρώ αυτή τη στιγμή top σε γραφικά, τα Red Dead Redemption 2 & Last of Us 2. Δεν θα μιλήσω πολύ για τα γραφικά, καθώς τα screenshots που συνοδεύουν το άρθρο θα σας δώσουν μια καλή γεύση. Αυτό που θα αναφέρω είναι ότι και ο ήχος έχει βελτιωθεί από το MW 2019 (κάτι που παρατήρησα και στο stream της multiplayer beta). Προτείνω ένα καλό ζευγάρι ακουστικά και ανεβασμένη ένταση για να μην ξεσηκωθεί η γειτονιά! Θα σημειώσω εδώ ότι είχα τεράστια τεχνικά προβλήματα με το παιχνίδι (όπως είχα και στο MW 2019 για αρκετό καιρό), καθώς σε 10 ώρες που μου πήρε το campaign πρέπει να έκανε crash ισάριθμες φορές, με μια τάση να κρασάρει στο τελικό cinematic κάποιας αποστολής. Όπως γράφω και πιο μετά, θα ήταν 10αρακι (και στην κονσόλα μπορείτε να το θεωρήσετε 10αρι) αν δεν υπήρχαν αυτά τα θέματα που κάνω τον σταυρό μου να μην έχω σε multiplayer/warzone.

Όποιος περιμένει remake του campaign του παλιού Modern Warfare 2 θα απογοητευτεί (αλλά φαντάζομαι είχε ήδη απογοητευτεί από το προηγούμενο παιχνίδι που ούτε αυτό ήταν remake). Υπάρχουν 2-3 αποστολές που ξεκάθαρα κάνουν callback στο παλιό παιχνίδι, αλλά ακόμα και αυτές είναι σημαντικά διαφορετικές και καινούργιες. Σε θέμα campaign έχει απ’ολα τα καλα military porn πραγματάκια που περιμένουμε οι πιο fans των Bourne, Reacher, Terminal List, Tom Clancy κλπ. Το campaign απλά ΞΕΦΕΥΓΕΙ σε θέμα ιστορίας, pacing και κυρίως παρουσιαστικού και σίγουρα είναι κάτι που θα μπορούσε να γυρίσει μια Kathryn Bigelow, Michael Mann ή ένας Ridley Scott σε εποχές Black Hawk Down. Έχει μέσα παραπομπές σε Sicario, Narcos ενώ την μία στιγμή είναι το κλασικό corridor shooter που έχουμε συνδέσει τόσα χρόνια με Call of Duty και την άλλη γίνεται κάτι διαφορετικό, κάτι που προσεγγίζει Splinter Cell ή Rainbow Six. Το ΛΑΤΡΕΨΑ το campaign του και κάθεται επάξια δίπλα στο παλιό Modern Warfare 2. Να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο campaign έχει αφενός και λίγο μεγαλύτερες αποστολές σε σχέση με ότι έχουμε συνηθίσει και περισσότερες σε αριθμό (17 αποστολές έναντι 14 του προηγούμενου Modern Warfare).

Και πάμε λίγο στο gameplay, οπού θα πω ότι σε 2 αποστολές υπάρχει crafting (!) στο παιχνίδι. Όπως γράφω και πιο πάνω, πολλές αποστολές είναι κλασσικό gameplay shooting gallery Call of Duty, σε αρκετές όμως αλλάζει αρκετά την φόρμουλα και το κάνει με μεγάλη επιτυχία. Ως παλαιός PC gamer σκεφτόμουν σε μερικά σημεία στο campaign ότι σε εποχές οπού τα παιχνίδια ήταν ανοιχτά για modding μια πλατφόρμα σαν το MW II θα έφτιαχνε 3-4 “παιδιά” που θα ξεκίναγαν τα δικά τους franchise όπως έγινε με Dota & Counter-Strike. Αυτό που βρήκα καταπληκτικό είναι η ελευθερία κινήσεων που προσφέρει ακόμα και σε μικρά segments ή όταν έχεις πολύ συγκεκριμένο στόχο π.χ. ασφάλισε το κτήριο μπροστά σου. Νομίζω μόνο μια φορά συνάντησα την αστεία κόκκινη οθόνη που σου λεει «επέστρεψε στο πεδίο μάχης», το οποίο υποδεικνύει ότι μιλάμε για ένα από τα πιο ανοιχτά call of duty παιχνίδια που υπάρχουν – όχι, δεν εννοώ ότι έγινε open world! Σχεδόν οι μισές αποστολές εκτιμώ έχουν κάτι που αλλάζει τον τρόπο που παίζει ο παίκτης, πάντα με έμφαση στην operator φύση των χαρακτήρων, κάτι που παρέα με την ένταση του σεναρίου κρατάει το παιχνίδι φρέσκο και ενδιαφέρον καθ’ όλη την διάρκεια του. Ένα αρνητικό ίσως είναι ότι προσθέτει armored εχθρούς και σε μερικά σημεία ΠΟΛΛΟΥΣ armored εχθρούς οι οποίοι είναι αφενός λίγο εξάσκηση πριν το Warzone και αφετέρου χρειάζονται marksman/sniper rifle και headshot για να πέσουν με την μία, αλλιώς θα αδειάζετε γεμιστήρα και εχθρό. Εγώ προσωπικά το διασκέδασα και δεν βλαστήμησα πουθενά σε Hardened επίπεδο δυσκολίας, αλλά το σημειώνω.

Σκέφτηκα πολλή ώρα για το πως θα βαθμολογήσω το campaign του Modern Warfare 2. Ένα 9αρι (όπως και πήρε) θα το έβαζε λογικά δίπλα σε hall of fame τίτλους όπως God of War, Last of Us, Red Dead Redemption 2 και άλλα. Αν και το campaign είναι πιθανότατα το καλύτερο campaign Call of Duty που έχει βγει ποτέ, ένιωσα αρχικά άβολα να το βάλω τόσο ψηλά. Μετά όμως σκέφτηκα ότι στο review μου για το LEGO Star Wars που επίσης το βαθμολόγησα με μεγάλο βαθμό το δικαιολόγησα ως εξής: βαθμολογώ κάθε παιχνίδι αρχικά αυτούσια χωρίς κανέναν άλλο εξωτερικό παράγοντα να το επηρεάζει, και μετά το συγκρίνω με τους ανταγωνιστές του στο ίδιο genre. Από εκεί και πέρα, το αν θα είναι GOTY, Hall of Fame ή δεν ξέρω και εγώ τι το αφήνω στα χέρια των υπόλοιπων gamers. Στην κατηγορία του λοιπόν (first person shooter campaigns), το Modern Warfare II είναι ένα καρφωτό 10αρι καθώς καλύπτει όλα τα απαραίτητα σημεία που περιμένουμε από ένα military shooter. Δράση που ξεφεύγει εκεί που πρέπει και χαλαρώνει σωστά σε άλλα σημεία δίνοντας χώρο σε τρομερή ένταση. Set pieces που μένουν μαζί με τον παίκτη στον ίδιο βαθμό που μένουν τα καλύτερα set pieces των προκατόχων του.

Για το κλείσιμο, ορίστε μερικά ακόμα screenshots του παιχνιδιού:

Ευχαριστούμε θερμά την ave για την διάθεση του παιχνιδιού.

You may also like